مسعود عبدالله‌زاده :

اجرای پروژه‌های عمرانی نباید محدود به برخی محلات خاص شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۸:۰۰:۴۳
کد خبر: ۴۴۶۸۲۴
اجرای پروژه‌های عمرانی نباید محدود به برخی محلات خاص شود
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کندی سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی، کارآیی پروژه‌ها را تقلیل و اثرگذاری آنها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،مسعود عبدالله‌زاده اظهار کرد: کندی در اجرای پروژه‌های عمرانی سبب افت و تقلیل کارایی پروژه‌های عمرانی می‌شود و کارکرد مفید آنها را کاهش می‌دهد .

وی با بیان اینکه باید قبل از اجرای هر پروژه‌ای اعتبار کامل آن و روش تأمین اعتبار آن به طور کامل دیده شود، افزود: اجرای هر پروژه سبب بروز محدودیت‌هایی برای مردم و ایجاد کارگاه‌هایی در سطح شهر می‌شود که رفت و آمد مردم را محدود و یا مختل می‌کند و این زمان نباید بیش از اندازه به طول بینجامد، چراکه بر زندگی مردم یک منطقه تأثیر نامناسبی می‌گذارد .

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: تأکید ما در شورای شهر چهارم بر تعریف پروژه‌ها بر اساس اعتبارات کافی بود و متأسفانه بروز شرایط سخت اقتصادی در کشور موجب شد تا اجرای برخی از پروژه‌ها طولانی شود .

عبدالله‌زاده تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی نباید محدود به برخی محلات خاص شود بلکه باید در گستره شهر بندرعباس به اجرا درآید و در شورای چهارم به منظور گسترش دادن پروژه‌های عمرانی به سوی همه محلات شهری، نشست‌های مختلفی برگزار شد و هم‌اکنون شهرداری دامنه اجرای پروژه‌های عمرانی خود را در مناطق مختلف شهر توزیع کرده است .

وی با اشاره به عدم استفاده مناسب از دریا در شهر بندرعباس گفت: متأسفانه از ظرفیت ارزشمند ساحل و دریا در بندرعباس استفاده مناسبی نداریم و پروژه‌ای نیز که بتوان از آن به این عنوان یاد کرد وجود ندارد و لذا باید بر حجم سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش بیفزاییم و شرایطی را ایجاد کنیم که سرمایه‌گذاران رغبت کافی برای حضور و مشارکت در اجرای پروژه‌ها در بندرعباس را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز