پذیرش دانشجو بدون نیاز به کنکور در ۱۴ رشته/آغاز ثبت نام در موسسه آموزش عالی قشم

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۸:۰۶
کد خبر: ۴۴۶۸۴۰
پذیرش دانشجو بدون نیاز به کنکور در ۱۴ رشته/آغاز ثبت نام در موسسه آموزش عالی قشم
رئیس موسسه آموزش عالی قشم گفت: دیپلمه های سه رشته ریاضی، علوم انسانی و تجربی می توانند بدون شرکت در آزمون کنکور، برای ادامه تحصیل در 14 رشته کاردانی تا کارشناسی این مرکز آموزشی ثبت نام کنند.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سراج الدین محبی با اعلام اینکه مدرک این موسسه وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری است، گفت: تمامی دیپلمه های متقاضی ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی وکارشناسی می توانند در سال تحصیلی 96 – 95 در 14 رشته این مرکز براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) ثبت نام کنند.

وی افزود: متقاضیان از طریق سایت  http://register1.sanjesh.org/rgsarwe9505می توانند تا 28 مرداد ماه جاری نسبت به ثبت نام خود برای ادامه تحصیل در مرکز آموزش عالی قشم ثبت نام کنند.

به گفته رئیس موسسه آموزش عالی قشم، دیپلمه های رشته علوم ریاضی و فنی می توانند در هفت رشته شامل شش رشته کارشناسی مهندسی کامپیوتر،  ریاضیات و کاربردها، حسابداری، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی و کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی (کتابداری) و یک رشته کاردانی علمی – کاربردی کامپیوتر در این مرکز دانشگاهی ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

وی ادامه داد: دارندگان مدرک دیپلم علوم انسانی هم می توانند در چهار رشته کارشناسی شامل مدیریت امور بانکی، حسابداری، مدیریت بازرگانی و کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی (کتابداری) در این مرکز تحصیلات خود را ادامه دهند.

محبی همچنین بیان داشت: افراد دارای مدرک دیپلم علوم تجربی هم در رشته های کارشناسی حسابداری، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی و کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی (کتابداری) می توانند تا 28 مرداد ماه جاری و از طریق سایت اعلام شده برای تحصیل در مرکز آموزش عالی قشم ثبت نام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز