در دیدار معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با نماینده دریابانی استان مطرح شد:

تعامل بیشتر دریابانی و شیلات استان در راستای حفظ ذخایر آبزیان و ممانعت از صید غیر مجاز

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۷:۴۵:۴۵
کد خبر: ۴۴۷۹۰۱
تعامل بیشتر دریابانی و شیلات استان در راستای حفظ ذخایر آبزیان و ممانعت از صید غیر مجاز
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان هرمزگان با حضور روئسای شیلات شهرستان،نمایندگان جامعه صیادی و جمعی از مسئولان و کارشناسان شیلات استان با نماینده دریابانی استان دیدار در راستای تعامل بیشتر دریابانی و شیلات استان دیدار کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت ها و توانمندی های حوزه شیلات استان هرمزگان به بیان مسایل و مشکلات در حوزه صید و صیادی پرداخت .

مسعود بارانی با بیان اینکه صید غیر مجاز و همچنین حضور شناور های بی هویت مشغول به صیادی،از مهمترین مشکلات جامعه صیادی استان است گفت : امید است در آینده ای نزدیک با همکاری بیش از پیش دریابانی استان شاهد اقدامات بیشتر و بهبود این وضعیت نسبت به گذشته با شیم.

وی برخورد با شناورهای بی هویت و غیر مجاز،تسهیل در ورود و خروج شناور های صیادی به بنادر ،برخورد جدی با صید غیر مجاز به ویژه در بندر صیادی پشت شهر و ... را از مهمترین خواسته های شیلات هرمزگان خواند.

در ادامه سرهنگ زینعلی نماینده دریابانی استان هرمزگان در این دیدار با اشاره به اهمیت جلوگیری از صید غیر مجاز گفت:آبزیان و ذخایر ارزشمند آنها در خلیح فارس یک ثروت ملی است که همه در برابر آن مسئول هستیم .

سرهنگ زینلی افزود خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین شیلات و دریابانی استان شاهد هستیم که با برنامه ریزی های انجام شده در آینده ای نزدیک شاهد بهبود بیش از پیش این مهم خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز