کشف بیش از ۵۵ هزار قرص نیروزای قاچاق در بندرلنگه

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۹:۰۴
کد خبر: ۴۴۸۴۶۹
کشف بیش از ۵۵ هزار قرص نیروزای قاچاق در بندرلنگه
فرمانده انتظامی شهرستان "بندرلنگه" از کشف بیش از 55 هزار عدد قرص نیروزا به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ "محمود حافظی" گفت : ماموران ایست و بازرسی" برکه سفلین" با همکاری یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو ، 55 هزار و 500 عدد انواع قرص های نیروزا و 28بسته پودر سه کیلویی بدنسازی قاچاق کشف کردند.

این مسئول انتظامی استان تصریح کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه دو میلیارد و 400میلیون ریال است که در این راستا دو نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی با اشاره به اینکه ، ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائی و انتظامی است خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره پیش قراول تأمین امنیت در سطح جامعه است و با هنجارشکنان در همه زمینه ها برخورد قانونی دارد، که نتیجه آن را در افزایش سطح رضایت شهروندان می توان دید و با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس ، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز