مدیر کل شیلات هرمزگان خبر داد:

افتتاح ۹پروژه شیلات هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۷:۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۴۹۳۳۷
افتتاح ۹پروژه شیلات هرمزگان  با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت
مدیر کل شیلات هرمزگان از افتتاح و بهره برداری 9 پروژه با سرمایه گذاری و اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال در بخش های مختلف شیلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سید پرویز محبی با اشاره به همت دولت تدبیر و امید افتتاح این پروژه ها را اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی و هدیه دولت به مردم شریف ایران و به ویژه هرمزگان خواند.

وی با بیان اینکه   پرورش در قفس،پرورش میگو و حوزه مدیریت بنادر صیادی مهمترین بخش های این 9 پروژه است گفت:این مهم بیانگر توجه دولت تدبیر و امید پیرامون منویات مقام معظم رهبری به آبزی پروری و سعی بر کاهش فشار صیادی بر آبزیان خلیج فارس است.

محبی با بیان اینکه افتتاح پروژهای در بخش مدیریت بنادر صیادی نقش مهمی در تسهیل خدمات رسانی به جامعه صیادی و مردم را دارد گفت: با بهره بردای از این پروژه ها شاهد تحقق بخشی از ظرفیت های شیلاتی استان خواهیم بود که این مهم همواره یکی از اهداف کار دولت تدبیر و امید بوده است.

 افتتاح و بهره برداری از فاز 2 پرورش ماهی در قفس شرکت نیکسا و همچنین شناورهای این پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 360 میلیارد و 750 میلیون ریالی بخش خصوصی، افتتاح و بهره برداری از سایت پرورش ماهی در قفس درنا مهر قشم با سرمایه گذاری بالغ بر 20 میلیارد ریالی بخش خصوصی و همچنین افتتاح و بهره برداری از سایت پرورش ماهی در قفس جهاد نصر با سرمایه گذاری بالغ بر 27 میلیارد ریالی بخش خصوصی را به عنوان پروژه های شاخص اقتصاد مقاومتی در حوزه پرورش ماهی در قفس خواند.

محبی در ادامه بهره برداری از فاز اول سایت پرورش میگو دوستکو با سرمایه گذاری بالغ بر 30 میلیارد ریالی بخش خصوصی را  بدون شک  نتیجه تدبیر اندیشی  و تلاش های دولت یازدهم با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری  خواند.

مدیر کل شیلات هرمزگان بهره بردای از آب شیرین کن گوگسر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال  از دیگر هدیه های دولت تدبیر وامید به مردم در هفته دولت خواند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز