تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر هرمزگان در جشنواره شهید رجایی؛

استاندار هرمزگان: خدمات دولت تدبیر و امید برگ زرینی در تاریخ افتخارات هرمزگان رقم زده است

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۷:۲۴:۱۶
کد خبر: ۴۵۲۲۳۱
استاندار هرمزگان: خدمات دولت تدبیر و امید برگ زرینی در تاریخ افتخارات هرمزگان رقم زده است
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: معتقدیم با زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی در دولت تدبیر و امید، برگ زرینی در تاریخ افتخارات هرمزگان رقم خورده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با بیان اینکه ارزیابی ها نشان  می دهد که وظایف اداری به نحو مطلوبی در هرمزگان حال اجراست، اظهار داشت: در مدت سه سال اخیر فعالیت های خوب و در شان مردم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید برای بودن این سطح تلاش باید به خود بالید، ادامه داد: معتقدیم با زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی در دولت تدبیر و امید، برگ زرینی در تاریخ افتخارات هرمزگان رقم خورده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تمامی دستگاه ها و مدیران در استان نمونه هستند، افزود: دوره جاری کار دولت همان گونه که همگان اذعان دارند، به دوره ای زبانزد در ارائه خدمات تبدیل شده است کما اینکه تنگناهای مالی و امکاناتی، راه را برای ادارات دشوار کرده است.

جادری با اشاره به سیره و مبانی رفتاری و اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: این دو شهید بزرگ نام نیک از خود به یادگار گذاشته اند که در این دولت نیز فرصت نصیب دولتمردان و کارکنان دولت شده است که بخواهند در مسیر این شهدا گام بردارند.

وی با بیان اینکه امسال 686 پروژه در هفته دولت در هرمزگان به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: مردم ما صاحب این مرز و بوم و شایسته بهترین خدمات هستند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این استان در ردیف پنج استان نخست کشور در حوزه درآمدی قرار دارد، به نحوی که به اندازه هشت استان کشور درآمد وصول می کند و عملکرد درآمدهای استانی از هزار و 787 میلیارد به بیش از دو هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.

جادری گفت: رشد درآمدهای مالیاتی و میزان تسهیلات اعطایی بانک ها  نیز در سطح قابل توجهی در استان ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: در سایر حوزه ها از جمله حوزه بهداشت و درمان، راه روستایی، زیرساخت های بندری، آب رسانی روستایی و شهری نیز اقدامات بسیاری انجام شده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امنیت و آرامش قابل توجهی بر استان حاکم شده است، اظهار داشت: دولت کماکان با تلاش و همت به امور کشور خواهد پرداخت و باید با ادامه دادن به این راه گام در راه توسعه هر چه بیشتر کشور برداریم.

دستگاه های اجرایی برتر هرمزگان در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان، دستگاه های اجرایی برتر استان را در جشنواره شهید رجایی معرفی کرد.

صالح دریانورد در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه های اجرایی استان برای جشنواره شهید رجایی، اظهار داشت: ارزیابی موجود دارای فرآیندهایی بوده است که بر محور افزایش بهره روی استوار بوده و هست.

وی افزود: یکی از اهداف و محور کار دولت افزایش بهره روی است که ازریابی عملکرد یکی از اهرم های قابل دسترس در این راستاست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان با بیان اینکه دقت و حساسیت و راستی آزمایی لازم در این ارزیابی صورت گرفته است، یادآور شد: شرایط دستگاه های اجرایی در شاخص های عمومی  و اختصاصی از وضعیت مناسبی برخوردار است کما اینکه ارزیابی ما از دستگاه های اجرایی گویای این است که تمامی دستگاه ها معدل خوبی در ارزیابی ها دارند.

وی با بیان اینکه برای جشنواره شهید رجایی 48 دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: محور کار جشنواره شاخص های عمومی و اختصاصی قرار داده شد که سه دستگاه از بین شاخص های عمومی، سه دستگاه در شاخص های اختصاصی و سه دستگاه نیز موفق شدند در هر دو حوزه رتبه برتر را کسب کنند.

دریانورد گفت: حوزه های نماز، خدمت به ایثارگران و جانبازان و شاخص های تک محوره نیز از دیگر محورهایی بوده است که طبق آن چندین دستگاه موفق تر شناسایی و انتخاب شده اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان با اعلام دستگاه ها و نفرات برتر نوزدهمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان، تصریح کرد: در شاخص های عمومی و اختصاصی اداره کل صنعت معدن و تجارت، شرکت آب و فاضلاب شهری و اداره کل تامین اجتماعی، در شاخص های اختصاصی شرکت برق منطقه ای، اداره کل انتقال خون و شرکت آب و فاضلاب روستایی و در شاخص های عمومی اداره کل منابع طبیعی، اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای بهترین عملکرد در ارزیابی صورت گرفته بودند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ترویج فرهنگ نماز، سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداری بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی و در حوزه بیشترین تعامل با مدیریت عالی استان و دستگاه های اجرایی، اداره کل فرودگاه های استان، دانشگاه هرمزگان، حوزه نظارت گمرکات و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس حائز رتبه های برتر شدند.

دریانورد با اشاره به فرمانداران و بخشداران برتر استان هرمزگان، بیان داشت: محمد رادمهر فرماندار پارسیان، اسماعیل پاسلار فرماندار بندرلنگه و علی سالاری فرماندار جاسک و همچنین ابراهیم لطف الهی بخشدار گافر و پارامون، محمد سالاری پور بخشدار احمدی و میرهاشم خواستار بخشدار مرکزی قشم به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان اضافه کرد: روزنامه صبح ساحل، ماهنامه تجارت جنوب، نشریه آوای خلیج فارس و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به عنوان رسانه های برتر و همچنین در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی اداره کل زندان ها، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان به عنوان برتر انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: در بخش ارائه خدمات به ایثارگران، پالایشگاه نفت بندرعباس، شرکت توزیع برق و فرمانداری بندرعباس و در زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بانک کشاورزی، اداره کل شیلات، سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی، کشتی سازی فراساحل، حوزه نظارت گمرکات و اداره کل استاندارد رتبه های برتر را کسب کردند.

دریانورد خاطرنشان کرد: در حوزه ارائه خدمات محوری نیز شرکت توزیع برق، اداره کل دامپزشکی، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، اداره کل راه آهن و اداره کل ثبت اسناد برترین دستگاه های اجرایی شدند.

در پایان این جشنواره از دستگاه های اجرایی برتر، مدیران و کارمندان برتر و برگزیده استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در این جشنواره از منشور پروژه های اقتصاد مقاومتی در هرمزگان رونمایی شد.

نظر شما