کیانوش جهانبخش:

تخریب تالار مرکزی شهر تضییع منابع ملی است

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۷:۳۰:۳۶
کد خبر: ۴۵۲۲۳۴
تخریب تالار مرکزی شهر تضییع منابع ملی است
رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت وخدمات شهری شورای شهر بندرعباس، با حضور در میان تجمع کنندگان در مقابل تالار مرکزی شهر که چندی است حکم تخریب آن صادر شده و معترض به تخریب این تالار می باشند، تخریب تالار مرکزی شهر بندرعباس را تضییع منابع ملی در حوزه فرهنگ می‌داند و معتقد است که پروژه‌ای که می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه فرهنگ را رفع کرده و استان را از محرومیت در این زمینه برهاند و بیش از 10 میلیارد تومان نیز برای آن هزینه شده نباید تخریب شود چون این 10 میلیارد به سختی در همه این سال‌ها تأمین و در این پروژه هزینه شده است .

 به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،"کیانوش جهانبخش" گفت: همه مردم ایران، هرمزگان را به عنوان یک استان شاخص در عرصه فرهنگ می‌شناسند اما زیرساخت‌های فرهنگی در استان هرمزگان متناسب با استعدادهای موجود در آن توسعه نیافته و حالا که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک حرکت کم‌نظیر در کشور مصمم به تکمیل این پروژه بزرگ با منابع ملی است، این چالش تخریب، عرصه فرهنگی استان را متأثر ساخته که باید راهکاری قانونی برای آن اندیشید .

 جهانبخش با بیان این که همه دلسوزان فرهنگی در شرایط کنونی نسبت به آینده این سازه بزرگ فرهنگی دغدغه دارند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع فرهنگ را اساس انقلاب و جامعه دانسته‌اند و این سازه فرهنگی یک فرصت خوب برای ارائه تولیدات فرهنگی فاخر و هدایت جوانان به سوی برنامه‌های سالم فرهنگی است .

وی گفت: در بسیاری از مناطق دنیا سازه‌های فرهنگی در کنار دریا ساخته می‌شوند و نمونه‌های بسیاری از ساخت هتل و مجتمع تفریحی در کشورمان در کنار ساحل را سراغ داریم که کاربری شخصی دارند اما تالار مرکزی شهر بندرعباس یک سازه شخصی و با کاربری شخصی نیست بلکه متعلق به همه مردم بندرعباس است .

 جهانبخش ادامه داد: مردم بندرعباس خواستار تکمیل این پروژه هستند و کسی راضی نیست که پروژه‌ای که با خون‌دل خوردن‌های فراوان و از محل اعتبارات ملی ساخته شده و به این مرحله رسیده، تخریب شود .

 جهانبخش در عین حال از حسن نظر مدیران استان در این زمینه نیز تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با یک تصمیم جمعی و با نگاه به صیانت از منابع ملی بخصوص در سال اقتصاد مقاومتی مانع از تخریب این سازه شویم و همت کنیم تا این پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز