فرماندار بندرعباس:

همه احاد ملت در این رویداد ملی شمارش می شوند

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۷:۴۷:۲۹
کد خبر: ۴۵۳۶۷۶
همه احاد ملت در این رویداد ملی شمارش می شوند
احمد پویافر فرماندار بندرعباس و رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 شهرستان طی مصاحبه ای با واحد روابط عمومی در خصوص جزئیات طرح سرشماری مطالبی را تشریح کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، احمد پویافر فرماندار بندرعباس و رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 شهرستان طی مصاحبه ای با واحد روابط عمومی در خصوص جزئیات طرح سرشماری مطالبی را تشریح کردند.

این مقام مسئول بیان داشت: سرشماری کامل ترین و موثر ترین شیوه برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز کشور و ویژگی های آن محسوب می شود و همه احاد ملت در این رویداد ملی شمارش می شوند.

وی عنوان کرد: این سرشماری برای اولین بار به صورت الکترنیکی و بدون کاغذ به دو شیوه اینترنتی و همچنین از طریق مراجعه حضوری با استفاده از تبلت بجای فرم های کاغذی اجرا خواهد شد. در روش اینترنتی که از 3 تا 24 مهرماه 1395 در کل کشور اجرا می شود، خانوارها می توانند با مراجعه به سایت سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار خود را در سامانه سرشماری ثبت نمایند.

وی تصریح کرد: چنانچه شهروندان محترم ، فرم سرشماری را به صورت اینترنتی پر کنند، هنگام مراجعه مامور سرشماری کد رهگیری به متقاضیان ارائه دهند که در این صورت نیازی به پر کردن فرم توسط مامور نخواهد بود.

پویافر با بیان اینکه متقاضیان شرکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن به صورت موقت جذب می شوند اظهار داشت: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام  به سامانه (ثبت الکترونیکی ) به آدرس http://s95.sci.org.ir مراجعه نمایند. زمان ثبت نام متقاضیان در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ، از اول شهریور آغاز و تا 25 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاقه مندانی که تمایل دارند در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 شرکت کنند باید حدعقل دانشجو و یا فارغ التحصیل دانشگاهی باشند. شرکت در طرح نفوس مسکن برای متقاضیان همکاری موقت می باشد و پس از اتمام طرح هیچگونه تعهد استخدامی نیست.

رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان بندرعباس در پایان بیان کرد:طرح سرشماری نفوس مسکن سال 1395 از 25 مهرماه سال 95 تا 25 آبان ماه سال جاری درشهر بندرعباس و شهرستان انجام می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز