کمیته امداد استان هرمزگان به عنوان دستگاه نمونه در ترویج فرهنگ نماز معرفی شد

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۱:۲۶
کد خبر: ۴۵۴۲۷۴
کمیته امداد استان هرمزگان به عنوان دستگاه نمونه در ترویج فرهنگ نماز معرفی شد
به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات شرکت گاز جشنواره شهید رجایی برگزار شد و کمیته امداد استان به عنوان دستگاه نمونه در امر برپایی و ترویج نماز معرفی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا درهرمزگان ؛ سیاوش عامری رئیس روابط عمومی استان گفت : به مناسبت هفنه دولت در جشنواره شهید رجایی هرمزگان از کمیته امداد استان بعنوان دستگاه نمونه در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز بر اساس ارزیابی ستاد اقامه نماز تجلیل شد.

رئیس روابط عمومی افزود : فرهنگ اقامه نماز بین امدادگران این نهاد در سطح استان به الگو دینی تیدیل شده و نماز جماعت با شکوه برگزار میشود که نقش تاثیر گذار این واجب دینی در خدمات رسانی جامعه نیازمند تحت پوشش کاملا مشهود است و در ارزیابی ستاد اقامه استان طی سال 94 باعث شد ، این نهاد به عنوان الگوی ترویج فرهنگ دینی معرفی شود.

متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

جناب آقای علی الهیاری

مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان

با سلام

توفیق خدمتگزاری به نماز و نور چشم پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) بالاترین هدیه الهی است. از این که توانسته اید با توجهات خدواند متعال و همدلی و همکاری اعضای محترم شورای اقامه نماز آن اداره کل رایحه عطر آگین نماز را به مشام جان ها بپرا کنید و در امر خطیر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز بر اساس ارزیابی عملکرد در سال 1394 در کسب رتبه برتر توفیق داشته باشید ، خرسندیم و برخود فرض میدانیم از باب \" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق \" از تلاش های جنابعالی و همه دست اندرکاران نماز در آن دستگاه تقدیر و تشکر نمایم امید است این تلاش ها مقبول درگاه الهی و منظور نظر حضرت ولی عصر (عج) قرار بگیرد.

نظر شما