نائب رئیس شورای شهر بندرعباس:

برای ارتقاء سطح و جایگاه شورای شهر با هیچ کسی تعارف نداریم

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۸:۰۱:۲۸
کد خبر: ۴۵۴۷۷۱
برای ارتقاء سطح و جایگاه شورای شهر با هیچ کسی تعارف نداریم
حسام صمیمی کشکوئی گفت: باید در سال پایانی همچون گذشته شورا را به لحاظ جایگاهی در سطح شهر ارتقاء دهیم.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ نائب رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما اعضای شورای شهر برای اینکه شأن و منزلت شورا را در جایگاه واقعی خود قرار دهیم و در راستای خدمات رسانی دقیق و بهینه به مردم باید از تعارفات پرهیز کنیم.

صمیمی با اشاره به اینکه تسریع فعالیت های عمرانی از تأکیدات اعضای شورا می باشد، خاطر نشان کرد: تسریع فعالیت های عمرانی از تأکیدات اعضای شورا بوده و با توجه به طی شدن  فرصت ها از مجموعه شهرداری بندرعباس انتظار داریم دقت و سرعت بیشتری بر تمامی پروژه ها داشته باشند.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به جمع‌بندی و مشخص کردن اولویت‌های شورای شهر به ویژه در آخرین سال فعالیت خود در دوره چهارم گفت: در راستای افزایش خدمات رسانی بهینه به شهروندان و توسعه و عمران شهر باید سال آخر، سال جمعبندی پروژه ها باشد.

وی با اشاره به کاهش مشکلات ترافیکی در سطح شهر با احداث تقاطع های غیر همسطح، گفت: احداث تقاطع های غیر همسطح در شهر بندرعباس آبروی شورای چهارم، شهرداری و شهر بندرعباس است و براساس طرح جامع ترافیکی شهر بندرعباس، تا پایان سال جاری تعداد ۵ تقاطع غیرهم سطح توسط شهرداری بندرعباس احداث می شود.

صمیمی افزود: با توجه به کاهش ترافیک و سهولت تردد شهروندان درشهر ضرورت دارد که شهرداری اهتمام ویژه ای در اتمام این تقاطع ها داشته باشد.

نظر شما