دوره آموزشی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری و هتلداران قشم

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۳:۱۳
کد خبر: ۴۵۴۷۹۴
دوره آموزشی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری و هتلداران قشم
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی سه روزه فعالان دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری و هتلداران قشم خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، عبدالجواد کمالی گفت: این دوره سه روزه آموزشی از 14 تا 16 شهریور ماه با حضور کارکنان هتل ها، آژانس داران و راهنمایان گردشگری جزیره قشم در هتل آنا شهر قشم واقع در سه راهی مخابرات برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه آموزشی در ادامه سیاست های تدوین شده تقویم گردشگری قشم و با هدف ارتقاء سطح خدمات در بخش های مختلف مرتبط با حوزه گردشگری در این منطقه برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: براساس برنامه های تقویم گردشگری قشم، دوره های مختلف آموزشی تا پایان سال و با دقت ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: پس از پایان دوره های تعیین شده و براساس نیاز به تقویت حوزه گردشگری خارجی قشم، دوره های آموزش زبان های خارجی برای فعالان صنعت گردشگری قشم برگزار خواهد شد.

کمالی تاکید کرد: تقویم آموزش گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در راستای توانمند سازی هرچه بیشتر فعالان حوزه گردشگری این منطقه، حفظ فرهنگ مردم بومی جزیره و تقویت آئین ها، جشن ها و آداب و رسوماتی که ریشه در تاریخ مردم قشم این جزیره دارد، تدوین شده است.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و حدود 117 هزار نفر جمعیت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد و به دلیل ظرفیت های فراوان طبیعی و تاریخی در حوزه گردشگری در طول سال میزبان بیش از پنج میلیون مسافر از اقصی نقاط ایران و بعضی از کشورهای خارجی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز