ساماندهی سرویس مدارس هرمزگان با یکهزار خودرو;

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان : شش هزار دانش آموز تحت پوشش سرویس مدارس قرار می گیرند

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۷:۲۱
کد خبر: ۴۵۴۸۰۶
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان : شش هزار دانش آموز تحت پوشش سرویس مدارس قرار می گیرند
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برنامه ساماندهی سرویس مدارس امسال با رویکردی جامع، متفاوت و با تمرکز بر همه جزییات دنبال می شود.مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برنامه ساماندهی سرویس مدارس امسال با رویکردی جامع، متفاوت و با تمرکز بر همه جزییات دنبال می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ دانش هاشمی پور در  جلسه ساماندهی سرویس حمل و نقل مدارس استان افزود: امسال شمار شرکت های فعال در بخش سرویس مدارس با افزایش بیش از دو برابر، به 15 شرکت رسیده است که در مجموع شش هزار دانش آموز از خدمات این شرکت ها بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: توجه جدی به ایمنی ،رفاه و آرامش خانواده ها با رویکردهای تربیتی از اهم برنامه های آموزش و پرورش استان در این بخش است و شرکت ها موظف به رعایت سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از همه ظرفیت های موجود برای ارتقاء کیفیت سرویس مدارس  بهره خواهد گرفت، یادآور شد: علاوه بر همکاری و مشارکت سازمان تاکسیرانی و پلیس راهنمایی و رانندگی که به عنوان دو بازوی مهم در اجرای طرح هستند، خانواده ها نیز به عنوان پشتوانه ی همه برنامه های آموزش و پرورش می توانند با طرح نظرات سازنده و همکاری مستقیم با مدیران مدارس،ما را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، هدف قانونگذار از تدوین آئین نامه اجرایی حمل ونقل دانش آموزی مدارس علاوه بر موضوع جابجایی دانش آموزان ،توجه به مسائل تربیتی هم است چرا که سرویس مدارس به عنوان کلاس درس سیار در امر تعلیم و تربیت ایفای نقش دارد.

هاشمی پور اضافه کرد: با نظر به این مهم، باید در انتخاب وتایید صلاحیت رانندگان ، برگزاری جلسات و دوره های آموزشی در زمینه های مختلف اخلاقی و تربیتی ، راهنمایی و رانندگی و ...نهایت دقت نظر صورت گیرد که این امر مورد تاکید آموزش و پرروش استان است .

  مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: تمهیدات و مقدمات لازم فراهم گردیده است تا در سال جدید کار ساماندهی سرویس مدارس مبتنی بر راهبرد های مدون و با رویکرد جدید، در قالب ستاد ساماندهی سرویس مدارس در استان پیگیری شود.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: تمرکز اصلی برنامه جامع ساماندهی سرویس مدارس بر پایه توجه به  آرامش خاطر والدین، ایمنی بیشتر و  تقویت وجوه تربیتی و آموزشی است .

بتول جهانداری با اشاره به رویکردهای جدید ستاد ساماندهی سرویس مدارس افزود:این ستاد در این راستا برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری دوره های توجیهی ویژه مدارس، مدیران اجرایی ، اولیا دانش آموزان و رانندگان، کنترل و نظارت بر شرکتهای مجری طرح و رتبه بندی شرکتها، حمایت از شرکتها و رانندگان منضبط و برخورد با رانندگان متخلف، بررسی مدارک مربوط به تایید صلاحیت رانندگان، معاینه فنی خودرو ها، کارت و برچسب سرویس مدارس را مد نظردارد.

وی تصریح کرد: خروجی کار باید کیفیت خدمت و رفع دغدغه والدین عزیز باشد چراکه این مهم با کیفیت تحصیلی دانش آموزان ارتباط مستقیم دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز