هیچ دانش آموزی نباید بعلت فقر مالی از تحصیل باز بماند

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۹:۲۴
کد خبر: ۴۵۴۸۴۹
هیچ دانش آموزی نباید بعلت فقر مالی از تحصیل باز بماند
علی الهیاری مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در جلسه شورای مدیران این نهاد از سرکشی ماهیانه خیرین ، متکمین و مسئولین از ایتام و نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ علی الهیاری گفت : رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت زندگی و مشکلات خانواده های تحت پوشش یکی از وظایف محوری امداد است که حداقل در ماه هر شهرستان با دعوت و تعامل خیرین و مسئولین از 10 خانواده تحت پوشش دیدار و سرکشی صورت می پذیرد.

وی افزود : پیش بینی شده اگر در ماه از 110 خانواده در هرمزگان توسط خیرین ، مردم و مسئولین سرکشی شود نیازهای فوری آنها رفع میگردد و بخشی از مشکلات اساسی مددجویان مرتفع می شود.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در جمع مدیران ستادی و شهرستانهای استان گفت : جشن عاطفه ها در پیش است و بایست برای تامین نیازهای ضروری دانش آموزان نیازمند بخصوص پوشاک ، کفش و الوازم التحریر تلاش و جدیت بیشتری داشته باشیم ، همه مسئولین باید خود را در مقابل نیازمندان مسئول بدانند.

این مقام مسئول تاکید کرد : از ظرفیت آموزش و پرورش باید بخوبی استفاده شود و تعامل بیشتری صورت پذیرد تا نسبت به شناسایی سایر دانش آموزان نیازمند غیر تحت پوشش نیز انجام وظیفه نماییم ، هیچ دانش آموزی نباید بعلت فقر مالی از تحصیل باز بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز