برگزاری پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۵۵۵۷۸
برگزاری پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان هرمزگان
پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور دکتر جادری استاندار محترم هرمزگان، مهندس ملایی و دیگر اعضاء در محل استانداری تشکیل گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور دکتر جادری استاندار محترم هرمزگان، مهندس ملایی و دیگر اعضاء در محل استانداری تشکیل گردید.

در این جلسه ابتدا آقای مهندس ملایی دبیر جلسه و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان گزارش کاملی را پیرامون مصوبات جلسات قبل ارائه نمودند.

سپس در ادامه براساس دستور کار جلسه مواردی از قبیل اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در دشت میناب، پیاده سازی و استقرار مدیریت مشارکتی منابع آب در منطقه میناب، کهورستان، رودان و کانال سبزپوشان حاجی آباد همچنین احداث شهرک کشاورزی (گلخانه) در منطقه شمیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه استاندار محترم استان تصریح نمود؛ یکی از دغدغه های اصلی استان بحث تأمین و توزیع آب است و با اعتبارات محدودی که وجود دارد بایستی درخصوص روش های کشت و سایر موارد مصرف آب در استان به سمت راهکارهای نوین برویم.

ایشان با تأکید بر ضرورت حفاظت از منابع آب اظهار داشتند؛ یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی مبحث صرفه جویی و بهره وری است که امروز یکی از راهکارهای اساسی در مدیریت آب است و بایستی به آن توجه اساسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز