انجام اقدامات ترافیکی و ایمن سازی معابر بندرعباس

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۸:۵۷:۵۶
کد خبر: ۴۵۶۲۹۱
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس از انجام اقدامات ترافیکی و ایمن سازی معابر با اعتبای بالغ بر یک میلیارد و 422 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، محمد رضا کهوری در این ارتباط اظهار کرد: اصلاح هندسی معابر، ایمن سازی معابر جدید، نصب تجهیزات ترافیکی و تابلوهای راهنمایی و اجرای خط کشی اقداماتی است که این سازمان به تازگی انجام داده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: همه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به‌منظور خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و در راستای توسعه و پیشبرد اهداف نظام برنامه‌ریزی‌شده است.

کهوری با اشاره به اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: اجرای خط کشی در خیابان های دامایی، آزاداگان، کوی ملت، بلوار بروجردی اتصالی به شهید رجایی و شهرک طلاییه که به تازگی احداث شده، به متراژ 5438 متر طول انجام گردید که در تسهیل عبور و مرور شهروندان و رانندگان تأثیر به سزایی خواهد داشت، البته گفتنی است که در مکان های فوق تابلو و تجهیزات ترافیکی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: تعداد 1020  تابلو انتظامی، اخباری، اخطاری و سایر علائم و تجهیزات ترافیکی در بلوارهای افروز شهابی پور، رسالت شمالی، چمران، مصطفی خمینی، سوم خرداد مهرگان، حدفاصل چهارراه مرادی و سه راه برق نصب شده است که از عوامل مهم در روان سازی و کاهش بار ترافیکی این محدوده می باشد.

کهوری با تأکید بر موضوع آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک افزود: توسعه و ارتقای فرهنگ ترافیک در سطح شهر بندرعباس بموازات اقدامات انجام شده در حوزه حمل ونقل و ترافیک حائز اهمیت است و با استفاده از برنامه‌های فرهنگی در خصوص رفتارهای صحیح ترافیکی و ترویج آن به عنوان یک فرهنگ، اتفاقی بسیار مهم در این حوزه بشمار می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز