تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت در بهزیستی هرمزگان

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۵۷۲۸۶
تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت در بهزیستی هرمزگان
با فرارسیدن دهه امامت و ولایت و به مناسبت عید سعید قربان برنامه های بزرگداشت دهه امامت و ولایت بهزیستی استان هرمزگان تشریح شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،کتر مهین عسکری که در جلسه شورای فرهنگی بهزیستی هرمزگان سخن می گفت با تشریح فلسفه وجودی دهه امامت و ولایت ، این دهه را فرصتی مغتنم برای  ترویج و تبیین مسئله غدیر و آموزه‌های ادبی در اجتماع دانست و گفت : غدیر به مهمترین‌ و تعیین کننده‌ترین مساله پرداخته ، الگوی زندگی اسلامی را ارائه داده و چگونگی تشکیل حکومت و اداره‌ جامعه را به ملت‌ها نشان داده است.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در ادامه به تشریح برنامه‌های این دهه پرداخت و با بیان اهمیت بزرگداشت این دهه مبارک ، از آمادگی بهزیستی هرمزگان ، ادارات بهزیستی شهرستانها و مراکز بخش ها برای دریافت نذورات عید قربان و همچنین امکان واریز هدایای نقدی نیکوکاران به شماره حساب 360090734554031 و شماره کارت 5029081022244467نزد بانک توسعه تعاون بنام هدایای خاص بهزیستی خبر داد.

 دکتر عسکری فضا سازی محیط ، آذین بندی و نصب بنر در محیط اداری ، حضور و شرکت کارکنان در دعای پر فیض عرفه، درج مناقب امام علی (ع) و همچنین  بیانات و سخنان امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص فضایل غدیر در سربرگ های اداری ، آموزش و بصیرت افزایی خطبه غدیر و ارسال پیامک تبریک برای جامعه هدف و پرسنل را بخشی از برنامه های دهه امامت ولایت دانست.

وی به تقارن این دهه مبارک با هفته دفاع مقدس اشاره داشت و افزود : با هدف بزرگداشت این دو مناسبت دیدار و تجلیل از خانواده شهدا صورت خواهد گرفت .

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان همچنین برگزاری مسابقه فرهنگی خطبه غدیر ، برگزاری مراسم دهه ولایت و امامت در مراکز شبانه روزی ، تجلیل از فعالان نماز و مسجد ، اهدای هدیه به فرزندان پرسنل سادات ، برپایی ایستگاه صلواتی ، بازدید از مراکز بهزیستی با هماهنگی و دعوت از مسئولین و برگزاری برنامه های فرهنگی با همکاری پایگاههای اجتماعی را از دیگر برنامه های این اداره کل عنوان کرد.

نظر شما