برگزاری ویژه برنامه‌ دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۵:۳۱
کد خبر: ۴۵۸۳۶۱
به مناسبت مناسبت‌های مبارک و میمون اعیاد غدیر، قربان و دهه ولایت و امامت ویژه برنامه‌ای با حضور مدیران و کارکنان ثبت احوال هرمزگان برگزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،دکتر مهدی عسکری‌زاده در این مراسم، ضمن تبریک مناسبت‌های یاد شده، اظهار داشت: بی شک‌ وجود مناسبتی همانند عید قربان در جامعه اسلامی نشان از خلوص تمام و کمال در برابر خواست پرودگاری است که همواره سعادت و تعالی بندگان خود را می‌خواهد کما اینکه حضرت ابراهیم خود نشان و نمادی از این نوع انسان است که در برابر خواست خداوندگار خود حاضر به قربانی کردن فرزند خود نیز شد.

وی به واقعه غدیر اشاره و یادآور شد: واقعه غدیر که مورد تایید تمامی مذاهب اسلامی است، در واقع نشانی از مدیریت و دور اندیشی پیامبر اکرم (ص) است که در حق امت خود با معرفی امام علی (ع) به درستی نمود پیدا کرده است.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، هفته ولایت و امامت زمان مناسبی برای تببین تاثیرات اهل بیت در جامعه اسلامی است، یادآور شد: کشور امروز با تدابیر و رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری به درستی در مسیر اقتدار و توسعه قرار گرفته است.

بنابر این گزارش، در این مراسم علاوه بر سخنرانی مدیر کل، چندین برنامه دیگر از جمله اجرای برنامه‌های شاد و آهنگ‌هایی با مضمون مناسبت‌های مذکور برگزار شد.

در پایان این مراسم کیک منقش به تصاویر مرتبط با اعیاد قربان و غدیر توسط کارکنان برش زده شد.

علاوه بر کارکنان و پرسنل اداره کل ثبت احوال هرمزگان، کارکنان و پرسنل اداره ثبت احوال شهرستان بندرعباس نیز در این مراسم حضور داشتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز