در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی مطرح شد

ساماندهی سوله های نگهداری گندم

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۹:۱۸
کد خبر: ۴۵۸۹۳۲
جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی به ریاست مهندس اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان ، دکتر داوودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان و روسای سازمانها و ادارات استان در سالن اجتماعات معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،در این جلسه پس از ارائه گزارش در خصوص مصوبات جلسات قبل کارگروه به موضوعاتی از جمله ساماندهی انبارهای نگهداری مواد غذایی بازرگانی دولتی ، بررسی چالشها و مخاطرات موجود جهت نگهداری گندم های وارداتی و داخلی و بررسی مشکلات احداث و راه اندازی بیمارستان 220 تختخوابی آموزشی درمانی در پردیس دانشگاه اشاره شد .

یکی از مصوبات جلسه قبل کارگروه سلامت و امنیت غذایی تعیین تکلیف کارگاههای تصفیه آب شرب که بصورت مغازه در شهر بندرعباس فعالیت می کنند بود که مقرر شد با همکاری صنعت و معدن در این خصوص اقدامات لازم در جهت جمع آوری و کمک به شاغلین این بخش اقداماتی صورت گیرد .

در بخش دیگری از مصوبات این کارگروه به بررسی وضعیت سوله های نگهداری گندم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، جهاد کشاورزی و اداره غلات اشاره و بر جذب سرمایه گذار در خصوص ساخت سوله تاکید شد .

در ادامه به بازرسی و نظارت از محل نگهداری غلات همچنین ترمیم و بازسازی سوله های نگهداری گندم تاکید شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز