در راستای اجرای پروژه مهر :

ارتقاء رتبه هنرستانهای فنی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۲:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۹۳۴
ارتقاء رتبه هنرستانهای فنی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در اولین جلسه توجیهی مدیران فنی و کار دانش از ارتقاء 5 رتبه هنرستان های فنی و کاردانش این ناحیه آموزشی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، محمد قویدل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص از ارتقاء هنرستان های فنی از رتبه 18 به رتبه 13 کشوری خبر داد  .

وی در این نشست که اولین جلسه توجیهی مدیران فنی و کار دانش با حضور کارشناس مسئول فنی اداره کل ، معاون متوسطه و کارشناس مسئول فنی و حرفه ای آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و در جمع مدیران مدارس فنی و حرفه ای و کار دانش این ناحیه آموزشی ، در محل هنرستان دخترانه امام خمینی (ره) تشکیل شد ، به ارائه مطالبی در خصوص دستور کار جلسه ، شامل آماده سازی مدارس برای مهر ماه ، گزارشی از ساماندهی کلاس – دانش آموز و سیاست اجرایی سال تحصیلی آینده پرداخت .

محمد قویدل با بیان این مطلب که هرساله یکی از وظایف آموزش و پرورش آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید است تاکید کرد مدیران دقت نمایند که در اول مهر هیچ مدرسه ای بدون معلم و کتاب نباشد همچنین تسویه حساب آب و برق مدارس نیز جزو اولویت های اصلی مدیران قرار گیرد .

در ادامه این جلسه مهندس منفرد کارشناس مسئول فنی و حرفه‌ای اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از ارتقاء میانگین هنرستان ها گفت : کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای باید بالا برود و رویکرد برنامه ششم آموزش فنی و حرفه ای است .

منفرد در ادامه گفت : از 4630 نفر دانش آموز پایه نهم ، 26 نفر در رشته های نظری و 2014 نفر در هنرستان های فنی و کاردانش وارد شدند و همچنین 56.5 درصد رشته های نظری و 43.5 درصد فنی و کاردانش مشغول به تحصیل خواهند شد .در آخر به تجزیه و تحلیل وضعیت سناد در هنرستان ها پرداخت .

وی ضمن ابراز خرسندی از ایجاد رشته جدید حمل و نقل به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و افزود: این رشته را در خارج از آموزش و پرورش نیز آموزش می دهند .

نظر شما