نشست مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با مسئولان اجرایی کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع)

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۵۹۹۴۷
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان طی نشستی با دبیر کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) و مسئولان این کنگره پیرامون مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.
 به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر مهدی عسکری‌زاده ضمن خیرمقدم به مسئولان کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) اظهار داشت: برگزاری این رویداد در استان و استقرار دبیرخانه دائمی آن در بندرعباس، به عنوان یک ظرفیت و سرمایه معنوی مهم برای هرمزگان به شمار می‌رود تا بتوان از رهگذار آشنایی هر چه بیشتر با سیره آن امام همام گام در راه توسعه پایدار در حوزه‌های اجتماعی، اخلاقی، معنوی و حتی مدیریتی گذاشت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دوره‌های اخیر برگزاری این کنگره، به واسطه تلاش‌های هیئت اجرایی، شاهد برگزاری بی‌عیب و نقض آن بوده‌ایم، اظهار امیدواری کرد که در دور جدید برگزاری این رویداد نیز استان موفق عمل کند.
عسکری‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ثبت احوال استان نیز در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره آمادگی کامل برای همکاری با دبیرخانه مربوطه را دارد.
 علی‌علامه‌زاده دبیر کنگره دایمی بین‌الملی امام سجاد (ع) نیز در ادامه با اشاره به تاثیرات همایش‌ها و کنگره‌های مذهبی و معنوی، بر بطن و غالبه جامعه اضافه کرد: امروز درکشور هرمزگان را با نام چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت می‌شناسند، و مردم این دیار نیز به این نام مفتخرند.
وی در ادامه ضمن تقدیر از مسئولان سازمان ثبت احوال به دلیل همکاری با دبیرخانه کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) از مجموعه ثبت احوال هرمزگان به عنوان یکی از موفق‌ترین سازمان‌های هرمزگان یاد کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر این اداره کل ثبت احوال هرمزگان به عنوان یکی از ادارات برتر استانی و حتی ملی توانسته است در راستای ارتقا شاخص‌های ثبت وقایع حیاتی گام‌های مهمی را بردارد که این امر می‌تواند برای توسعه استان کارآمدی بالایی داشته باشد چرا که تمامی تصمیمات و برنامه‌ها تابع آمار اینگونه سازمان‌هاست که با ارقام جمعیتی سر و کار دارد.
یادآور می‌شود در ادامه این نشست، که با حضور حجج‌الاسلام لبخندان و پهلوانی دو تن از اعضای دیگر دبیرخانه مذکور برگزار شد، علامه‌زاده با اتفاق هیئت همراه از بخش‌های مخلتف اداره کل ثبت احوال هرمزگان و همچنین گنجینه اسناد هویتی مشاهیر مستقر در این اداره کل نیز بازدید کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز