دیدار مسئولان جزیره کیش با جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۷:۴۰
کد خبر: ۴۶۰۵۳۱
دیدار مسئولان جزیره کیش با جانبازان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دکتر مونسان، امام جمعه و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی با حضور در منزل چهار تن از ایثارگران جبهه های نبرد حق علیه باطل از رشادت ها و از خود گذشتگی های این دلیر مردان عرصه دفاع مقدس قدردانی کردند.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در این دیدار که هریک از این ایثارگران با شرح دادن بخش هایی از خاطرات جبهه های نبرد حق بر باطل از جمله منطقه عملیاتی، همرزمان شهید و فضای معنوی سنگرهای رزمندگان در شب های عملیات، بار دیگر یاد و خاطره  رزمندگان و شهدای اسلام را گرامی داشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، این دوران را افتخار آمیز ترین بخش از تاریخ کشور خواند و گفت: ملت همیشه در صحنه با حضور در جبهه ها با تمام همت و غیرت خویش برابر دشمنان و قدرت های استکباری ایستادند و در مدت هشت سال حماسه های ماندگاری از ایثار، شجاعت و انسانیت رزمندگان در تاریخ  ایران اسلامی خلق شد.

دکتر مونسان با تاکید بر اینکه مرور خاطرات دوران دفاع مقدس و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فضای معنوی آن سال ها در تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی در نسل آینده ساز کشور بسیار موثر است تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون همت انسان های وارسته ای هستیم که با نثار جان خویش استقلال کشور را حفظ کردند و همه باید قدردان زحمات این حماسه سازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش نیز در این دیدار با بیان اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و تقدیر از رزمندگان و ایثارگران محدود به هفته دفاع مقدس نیست افزود: مردم فهیم ایران اسلامی همواره قدردان ایثارگری های این انسان های بزرگ و از خود گذشته هستند.

 امام جمعه کیش با اشاره به اینکه تکریم جایگاه رزمندگان دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و تاثیر گذار به ویژه در میان جوانان است گفت: معنویت، شجاعت و شهامت مهم ترین خصوصیات برجسته رزمندگان و ایثارگران است و ما وظیفه داریم تا با فراهم کردن زمینه مناسب نسل جوان جامعه را با فرهنگ ارزشمند جبهه ها و دوران دفاع مقدس آشنا کنیم تا آنها نیز با الگو گرفتن از یادگاران دفاع مقدس در مسیر سعادت و سلامت حرکت کنند.

وی تاکید کرد رسانه ها و مطبوعات در انتقال ارزشهای دفاع مقدس  به جوانان کشور نقش مهمی دارند و می توانند با فعالیت  و اطلاع رسانی شایسته در خصوص ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس  فضای معنوی جامعه راتقویت کنند.

لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی در منزل ابراهیم صبوری، سرهنگ رضایی، علیرضا عادلی و ملانوری که از آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بودند حضور یافته و  با اهدا گل و لوح سپاس از شجاعت و رشادت های این یادگاران جبهه و جنگ قدردانی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز