فقر نشان نا کار آمدی ارکان مختلف جامعه است

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۳:۲۲
کد خبر: ۴۶۲۰۶۰
فقر نشان نا کار آمدی ارکان مختلف جامعه است
علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با امدادگران کمیته امداد رودخانه دیدار کرد . در این دیدار ضمن خدا قوت به امدادگران گفت: مسائل اجتماعی بسیار پیچیده است و معلول یک سری گرفتاری در جامعه است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،کمیته امداد و برخی سازمانها بخوبی در مسائل اجتماعی ورود پیدا نکرده اند و مصیبت هایی که در جامعه است علتش عدم توجه به مسائل اجتماعی است.

علی الهیاری با اشاره به اینکه در امداد دوره های مختلفی پشت سر گذاشتیم ادامه داد: یک زمانی باید آرد توزیع میکردیم پول و مستمری در روستاها توزیع میکردیم ، ولی الان این مستمری برای برخی مهم و برای عده ای مهم نیست .

امروز فقر خواسته های متفاوتی دارد ، زنجیره فقر تداوم دارد باید به توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی بیشتر بپردازیم، امروزه نیاز جامعه دانشگاه ها و علمی بودن است. ، امروز رویکرد امداد عوض شده و مهارت و تخصص خود را بالا ببریم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در جمع امدادگران رودخانه خاطر نشان کرد : فقر نشان نا کار آمدی ارکان مختلف جامعه است اگر بلد نباشیم خوب تجویز کنیم موفق نخواهیم بود. اثر بخشی و کار آمدی امداد را بالا ببریم. نوع نگرش مددجو را باید عوض کنیم تا بعنوان فرد نیازمند کمک به خود نگاه نکنند ، از همه ظرفیت های  مددجویان باید برای توانمند سازی خودشان استفاده کنیم. مددجو باید به توانمند بودن خود اعتماد کنند .  منطقه رودخانه بکر و ظرفیت های خوبی دارد که باید با تلاش جمعی به فقرا کمک کنیم.

جاودان رئیس کمیته امداد رودخانه نیز گفت : رودخانه ۹۶ روستا دارد و ۱۹۷۰۰ نفر جمعیت دارد که ۱۸۶۹ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما