قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور در نشست خبری در بندرعباس:

استاندار هرمزگان از استانداران موفق کشور است/دولت توجه ویژه‌ای به هرمزگان دارد

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۷:۲۳
کد خبر: ۴۶۲۴۷۷
استاندار هرمزگان از استانداران موفق کشور است/دولت توجه ویژه‌ای به هرمزگان دارد
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در ارزشیابی‌های انجام ‌گرفته استاندار هرمزگان در ردیف استانداران موفق کشور قرار دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، محمدحسین مقیمی در نشست خبری در بندرعباس، اظهار داشت: انتخابات اخیر مجلس یکی از آرامترین و بهترین انتخابات‌ها از حیث برگزاری بود، که در غرب استان هرمزگان نیز مسائلی پیش آمد که در عین اجرای مطلوب و قانونی، تایید نشد، که در سال آینده نیز بی‌شک این حوزه دارای نماینده از فرآیندی قانونی می‌شود.

وی در بخش پاسخ به سئوالی دیگر با اشاره به اهداف سفر خود به هرمزگان، یادآور شد: این استان از استان‌های استراتژیک کشور است که هم از نظر سیاسی و هم از نظر اقتصادی برای کشور دارای اهمیت بالایی است و در همین راستا دولت توجه ویژه‌ای به این استان دارد.

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه از همه نیروهای توانمند، کاردان و کارآمد که بتوانند سیاست‌های دولت را اجرایی کنند استفاده می شود، افزود: کما اینکه برنامه‌های دولت همان برنامه‌های کلان نظام است که مجلس و سایر بخش‌ها بر روی آنها نظر و تاکید دارند.

مقیمی گفت: امور برگزاری الکترونیکی انتخابات تا حدود زیادی طراحی و پیش برده شده است و ماشین های لازم در مراحل تست قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به حوزه اختیاراتی استانداران در استان‌ها یادآور شد: استانداران تا آنجا که قانون می‌گوید دارای اختیاراتی هستند که از طرفی نیز در بسیاری از بخش‌ها تفویضاتی به آنها واگذار شده و یا می‌شود.

قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: استانداری هرمزگان از استانداری‌های فعال در حوزه‌های عمرانی و سایر بخش‌ها به شمار می‌رود، که این رویه همسو با توسعه مدنظر است و هرمزگان از پیشرفت و موفقیت‌های مناسبی برخوردار بوده و دولت برای توسعه هرمزگان برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار داده است.

مقیمی بابیان اینکه مدیریت عالی هرمزگان به‌منظور توسعه این استان در تلاش است و فعال بوده است، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان هرمزگان با موفقیت برگزار شد که در ارزشیابی‌های انجام ‌گرفته استاندار هرمزگان در ردیف استانداران موفق کشور قرار دارد.

وی در تشریح نحوه ارزشیابی استانداران سراسر کشور، خاطرنشان کرد: به‌صورت دائمی و پیوسته عملکرد استانداران رصد و مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد و کارآمدی استاندار، پیشرفت استان و کلیه عملکرد مدیریت عالی استان‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد و درنهایت ارزیابی نهایی صورت می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز