نشست مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان هرمزگان با فرماندار شهرستان جاسک

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۲۴۹۷
نشستی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش آب شهرستان جاسک، با حضور فرماندار جاسک، مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان و معاونت حفاظت و بهره برداری این شرکت در محل فرمانداری شهرستان جاسک برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ نشستی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش آب شهرستان جاسک، با حضور فرماندار جاسک، مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان و معاونت حفاظت و بهره برداری این شرکت در محل فرمانداری شهرستان جاسک برگزار گردید. 

در این نشست مهندس ملایی، ضمن تشکر از فرماندار و سایر ادارات شهرستان به جهت همکاری با امور آب، به طرح مسائل و چالش های منابع آب شهرستان پرداختند.

ایشان افزود؛ در راستای بهره برداری بهتر و ارتقاء سطح بهره وری از تأسیسات سد انحرافی جگین، عملیات لایروبی دریاچه بند و تعمیر ایستگاه پمپاژ مجموعه در دستورکار می باشد.

در ادامه آقای سالاری فرماندار شهرستان جاسک، با تشکر از مدیرعامل و مجموعه شرکت آب منطقه ای، به بیان اهمیت موضوع کشاورزی و ارتباط آن با سایر مسائل اجتماعی و اقتصادی پرداختند.

و در پایان این نشست آقای سالاری افزود: انشالله در سال زراعی جدید با اقدامات سازنده آب منطقه ای و حضور سرمایه گذاران در دشت جگین شاهد رشد چشمگیر بخش کشاورزی و ارتقاء بهره وری از منابع آب باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز