مراحل پایانی اجرای مطالعات امکان سنجی کاهش نفت کوره در پالایشگاه بندرعباس

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۳:۵۰
کد خبر: ۴۶۲۵۲۱
مراحل پایانی اجرای مطالعات امکان سنجی کاهش نفت کوره در پالایشگاه بندرعباس
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در راستای افزایش کیفیت تولید فرآورده ها و کاهش حجم تولید نفت کوره برنامه داریم.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس نامور افزود: مطالعات امکان سنجی کاهش میزان نفت کوره و تهیه گزارشهای توجیه فنی و اقتصادی این طرح اجرا و در مراحل پایانی قرار دارد.

وی گفت: با اجرای این طرح میزان حجم تولید نفت کوره به کمتر از 10 درصد و میزان گوگرد موجود در آن نیز به کمتر از یک درصد می رسد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان این که این پروژه مطالعاتی با مشارکت شرکتهای خارجی انجام می شود، ادامه داد: در این رابطه با شرکتهای معتبر خارجی از کشورهای ژاپن، کره و چین مذاکره کردیم و در ماههای اخیر با دو کنسرسیوم از شرکتهای ژاپنی و ایرانی تفاهم نامه پروژه به امضاء رسید.

مهندس نامور با اشاره به حضور متخصصان داخلی پالایشگاه بندرعباس در اجرای این طرح گفت: پس از پایان مطالعات طرح، بر مبنای نتایج حاصل شده، برای شیوه اجرا تصمیم گیری می شود.

وی افزود: اجرای پروژه مطالعاتی کاهش میزان حجم نفت کوره در راستای افزایش کیفیت فرآورده ها کار بسیار استراتژیک و ارزشمندی است که با تلاش همکاران ساعی و متعهد به شکل دقیق و کارشناسی شده انجام می شود.

بر اساس این گزارش همزمان با شرکت پالایش نفت بندرعباس، مطالعات اجرای پروژه کاهش نفت کوره در شرکتهای پالایش نفت تهران و تبریز نیز در حال اجرا است.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز