توسط سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس انجام شد؛

اجرای ویژه‌برنامه آموزشی در روزهای ابتدایی سال تحصیلی

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۷:۳۱:۴۷
کد خبر: ۴۶۲۹۹۵
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس اقدام به برگزاری ویژه برنامه مفرح آموزشی کرد.

به گزارش خبر گزرای برنا در هرمزگان، محمدرضا کهوری با اشاره به رسالت سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص آموزش کودکان و نوجوانان در  تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح فرهنگ و رفتارهای صحیح ترافیکی گفت: واحد آموزش سازمان همواره یادگیری رفتارهای صحیح ترافیکی را در قالب تئاتر، اهداء بسته های آموزشی و آموزش عملی در اتوبوس شادی و مجموعه پارک ترافیک در سال تحصیلی 95-94 به تعداد 5481 نفر دانش آموز در مدارس شهر بندرعباس، تعداد 1504 نفر در مجموعه پارک ترافیک و همچنین 10 محله از سطح شهر  آموزش داده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص برگزاری ویژه برنامه عمو فتیله‌ای‌ها در بندرعباس، افزود: سازمان مشارکت فعالی در راستای آموزش فرهنگ ترافیک به دانش‌آموزان توسط این هنرمندان ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی در قالب مسابقه و تئاتر و حضور هنرمندانی که به اجرای  برنامه‌های کودکانه می‌پردازند یکی از راهکارهای اساسی و مؤثر بر یادگیری کودکان است.

کهوری همچنین خاطرنشان کرد: حضور خانواده‌ها در کنار فرزندانشان در این جشن بسیار چشمگیر و ستودنی بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز