حضور محیط زیست هرمزگان در نمایشگاه اشاعه فرهنگ دریایی در استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۶:۴۹
کد خبر: ۴۶۳۵۶۱
حضور محیط زیست هرمزگان در نمایشگاه اشاعه فرهنگ دریایی در استان هرمزگان
به مناسبت هفته ملی دریانوردی طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان بندری و دریایی استان در سالن پایانه مسافری بندر شهیدحقانی بندرعباس آغاز بکار کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،برای نخستین بار نمایشگاه اشاعه فرهنگ دریایی در استان برپا گردید ، این نمایشگاه تا شامگاه جمعه نهم مهرماه- روز جهانی دریانوردی- به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

دراین نمایشگاه  شرکت های آموزشی، لایروبی، تجسس و نجات، علایم کمک ناوبری، خدمات راهنمایی و یدک کشی، بانکرینگ و تدارکات دریایی و دو ارگان هواشناسی و محیط زیست در قالب ۱۱ غرفه این نمایشگاه گردهم آمده اند تا هر یک در حوزه تخصصی خود مردم را با دنیای گسترده فرصت های اقتصادی و مشاغل دریایی آشنا کنند.

گفتنی است :دراین نمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان ضمن حضور در این نمایشگاه به مدت چهار روز از ساعت 10صبح تا 21شب پذیرای علاقمند ان به حوزه محیط زیست می باشد. اداره حفاظت محیط زیست هرمزگان دراین غرفه بااستفاده از تابلوهای مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان  به معرفی  جزایر هندور ابی ، شیدور وسایر مناطق حساس ساحلی ، استفاده از امکانات وتجهیزات پایش وازمایشگاهی این اداره کل ، بروشور و کتابچه های معرفی مناطق تحت مدیریت استان به فعالیت می پردازد .

علاقمندان به صنعت دریانوردی و دیگر حوزه های دریایی از جمله محیط زیست دریایی می توانند هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز