راهیابی نمایش "وهم سرخ" قشم به جشنوراه تئاتر فجر کشور/ برترین های تئاتر قشم معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۵:۲۴
کد خبر: ۴۶۴۱۲۲
راهیابی نمایش وهم سرخ قشم به جشنوراه تئاتر فجر کشور/ برترین های تئاتر قشم معرفی شدند
سومین جشنواره تئاتر قشم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با راهیابی نمایش "وهم سرخ" به کارگردانی کمیل جعفری و همچنین معرفی برترین های این جشنواره به کار خود پایان داد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، چهار گروه که به مرحله اصلی جشنواره راه یافته بودند در دو روز هفتم و هشتم مهر ماه آثار هنری خود را با نام های "هیس تریا" به نویسندگی و کارگردانی پرهام رستم آبادی، "سه چهار روزی که امیر خانه نبود" به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی امید الماسی، "رقص پری" به نویسندگی و کارگردانی ابوطالب احدی و نمایش "وهم سرخ" به نویسندگی حسین احمدی نسب و کارگردانی کمیل جعفری به روی صحنه بردند و علی رضایی، علیرضا داوری و محمد حکمیان به عنوان داوران این جشنواره بر آثار ارائه شده نظارت و داوری کردند.

بر اساس آرای هیئت داوران سومین جشنواره تئاتر قشم، نمایش "وهم سرخ" به نویسندگی حسین احمدی نسب و کارگردانی کمیل جعفری به عنوان نمایش برگزیده به شرط برطرف شدن برخی از موارد در وقت مقرر انتخاب و راهی جشنوراه فجر کشور خواهد شد.

در بخش طراحی بروشور و پوستر، سارا نظیریان از نمایش سه چهار روزی که امیر خانه نبود، در طراحی لباس، فاطمه جعفری از نمایش وهم سرخ، در طراحی صحنه، محمد رضا صیادی و روح الله دلاور از نمایش وهم سرخ، در ارائه هنر موسیقی مراد درویشی از نمایش وهم سرخ به عنوان برتین ها معرفی شدند و از نمایشنامه رقص پری به نویسندگی ابوطالب احدی نیز تقدیر به عمل آمد.

در بخش بازیگری:

مقام اول بازیگر مرد به کمیل جعفری از نمایش وهم سرخ رسید و مشکور رنجبری از نمایش رقص پری هم به عنوان مقام دوم بازیگر مرد و همچنین برای مقام سوم نیز امین فلاح به خاطر نقش آفرینی در نمایش هیس تریا و صمد آذرخش برای نمایش دو سه روزی که امیر خانه نبود معرفی شدند.

راضیه بهادری به خاطر نقش آفرینی در نمایش وهم سرخ به عنوان مقاوم اول بازیگر زن معرفی شد و مقام دوم بازیگر زن به صورت مشترک به بهاره تهرانی از نمایش هیس تریا و خانم سمیه زارعی از نمایش وهم سرخ رسید و مهدیه پاسلاری، آمنه تنگسیری، پریا ناظری و الهام اثباتی نیز هر چهار نفر به عنوان مقام سوم بازیگری زن به ترتیب در نمایش هیس تریا ، وهم سرخ ، سه چهار روزی که امیر خانه نبود  و هیس تریا انتخاب شدند.

در بخش کارگردانی :

هیچ یک از آثار ارائه شده موفق به کسب عنوان مقام اول نشدند و مقام دوم به کمیل جعفری از نمایش وهم سرخ رسید و پرهام رستم آبادی هم به خاطر نمایش هیس تریا عنوان سومی را از آن خود کرد.

بنا به این گزارش، سومین جشنواره تئاتر جزیره قشم با هدف راهیابی نمایش برتر به جشنواره فجر از 8 تا 10 مهر ماه و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در تالار آئینه این اداره کل برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز