مدیر آموزش وپرورش قشم:

نقش آفرینی فرهنگیان قشم در تحقق سرشماری مطلوب

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۱:۴۹
کد خبر: ۴۶۴۶۵۹
نقش آفرینی فرهنگیان قشم  در تحقق سرشماری مطلوب
مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: جمعیت 20 هزار نفری آموزش وپرورش می تواند در تحقق اهداف سرشماری نفوس ومسکن شهرستان قشم نقش بسزایی را داشته باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، بهرام پور اشرف با بیان اینکه  آموزش وپرورش همگام با تحقق اهداف سرشماری نفوس ومسکن حرکت می کند، خاطر نشان کرد: بیش از یک هزار و100 فرهنگی و جمعیت 20 هزار نفری دانش آموزان ظرفیت بسیار مناسبی برای استفاده و پیشبرد اهداف سرشماری نفوس و مسکن هستند.

وی افزود: سرشماری یک طرح آمارگیری جامع و ملی است که در صورتی که به شکل مناسب، دقیق و صحیح انجام گیرد در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های آتی کشور می تواند نقش ویژه ای را ایفا کند.

پوراشرف تصریح کرد: توجیه و تشویق معلمان و همچنین بهره گیری از ظرفیت انجمن های اولیاء ومربیان و والدین و هدایت آنها در  ثبت مشخصات و ثبت نام به صورت اینترنتی از راه های افزایش آمار ثبت اینترتی سرشماری نفوس  ومسکن در این جزیره است.

مدیر آموزش وپرورش قشم از معلمان دعوت کرد که در مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن که از سوم تا 24 مهرماه به صورت اینترنتی می باشد، شرکت و کد رهگیری خود را نگهداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه از 25مهرماه تا 25 آبان سرشماری نفوس و مسکن به صورت حضوری انجام می‌شود، خاطر نشان کرد؛ کسانی که به هر دلیل نتوانستند تا 24 مهرماه 95مشخصات خود را وارد سامانه سرشماری کنند، می توانند در موقع مراجعه مأمورین سرشماری که دارای کارت شناسایی هستند به درب منزل، آنها اقدام به شرکت در سرشماری نفوس  ومسکن کنند.

لازم به ذکر است که مسئولین ستادی سرشماری نفوس ومسکن شهرستان قشم با حضور در مدارس وگفتگو با مدیران و معلمان مدارس، به مسائل پیرامون این سرشماری پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز