فرماندار بندرعباس :

مسئولان درجهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش نمایند .

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۷:۴۰:۰۸
کد خبر: ۴۶۶۱۴۴
مسئولان درجهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش نمایند .
افتتاح پروژه راه روستایی تنگ باغ گنو بخش مرکزی با حضور احمد پویافر فرماندار بندرعباس افتتاح گردید .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، افتتاح پروژه راه روستایی تنگ باغ گنو بخش مرکزی با حضور احمد پویافر فرماندار بندرعباس افتتاح گردید .

فرماندار با حضور در جمع اهالی روستای تنگ باغ گنو ضمن افتتاح راه روستایی  و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ‌(ع) اظهار داشت : مردم خداجوی شهرستان بندرعباس همواره نسبت به اهل بیت (ع) ارادت داشته و اعتقادات محکم خود را در صحنه های مختلف نشان داده اند .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس: مردم با هماهنگی دهیاران و اعضاهای شوراهای اسلامی برای آبادانی و پیشرف مناطق خود بکوشند و با اتحاد ، همدلی پیگیر رفع مشکلات خود باشند .

احمد پویافر در ادامه با حضور در روستای تنگ باغ گنو و افتتاح پروژه راه روستایی به طول 7 کیلومتر و سپس در جمع اهالی روستا بیان داشت : امروز در همه جای میهن چرخ توسعه عمران و آبادی مناطق در حال حرکت است که این پیشرفت و بالندگی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل ، خون پاک شهدا و اکنون با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و  تلاش دولت تدبیر و امید ولایتمداری ملت قهرمان ایران اسلامی بدست آمده است .

پویافر با تاکید به مسئولان دستگاههای اجرایی افزود : مسئولان دستگاههای اجرایی باید با عزم و اراده مستحکم و حضور در مناطق روستایی درجهت رفع مشکلات و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم تلاش نمایند .

وی در پایان تصریح کرد : شوراهای شهر، روستا، بخش و شهرستان از ظرفیت خود استفاده کرده و مردم  را از اجرای این طرح ها و برنامه ها مطلع سازند. همچنین بخشداران  جلسه ای را  با شوراها و دهیاران بخش خود برگزار کرده و طرح ها را اطلاع رسانی نمایند.

شایان ذکر است فرماندار بندرعباس در خصوص سرشماری نفوس مسکن با اهالی این روستا اذعان داشت : طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 از 3 مهر تا 24 مهر به صورت اینترنتی و از 25 مهر تا 25 آبان به صورت حضوری می باشد که لازم می باشد همه دستگاهها و سازمانها و مردم همکاری لازم را  در این طرح ملی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز