تعامل پلیس با اصناف، عاملی موثر در تامین امنیت جامعه

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۰:۰۸
کد خبر: ۴۶۶۶۳۶
تعامل پلیس با اصناف، عاملی موثر در تامین امنیت جامعه
فرمانده انتظامی استان ، تعامل پلیس با اصناف را عاملی موثر در تامین امنیت جامعه دانست.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سردار"عزیزاله ملکی"  گفت: خدا را شاکریم در سرزمینی زندگی می کنیم که لنگرگاه امنیت درمنطقه است و با وجود همه نا امنی ها در کشورهای اطراف از یک امنیت پایدار و مطلوب برخورداریم.

وی افزود: این امنیت به واسطه رهبری هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا ،  تلاش ها و ایثار تمامی دستگاه های متولی امنیت و در کنار آنها نیروی انتظامی که از جداره مرز تا مرکز شهرها، امروز در برقراری امنیت تلاش می کند بدست آمده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در استان هرمزگان با وجود مردمی خونگرم و ولایت مدار و با تعامل اقشار جامعه از یک امنیت خوب برخورداریم ؛ یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه اصناف هستند که تعاملی دوسویه با اصناف داریم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه پلیس به تنهایی نمی تواند امنیت را به خوبی برقرار کند، خاطر نشان کرد: مشکل قاچاق با ورود به مغازه ها حل نمی شود ؛  باید با باندهای کلان و سرمنشا آن برخورد کنیم .

سردار ملکی پیشانی کار در نیروی انتظامی را کلانتری ها دانست و تصریح کرد: بیش از چهار هزار واحد صنفی بدون پروانه در استان است که امید داریم در این حوزه اقدامات بهتری صورت گیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرچه اتحادیه های صنفی قوی تر باشد کار پلیس اماکن راحت تر خواهد بود، گفت: نیروی انتظامی آمادگی هرگونه همکاری با اصناف را دارد .

وی بیان کرد:در بحث کنسرت ها هیچ گونه تغییری ایجاد نشده و مأموران نیروی انتظامی با افراد ممنوع التصویر برخورد می کنند.

سردار ملکی گفت:نیروی انتظامی با ناهنجاری ها و مسائلی که خلاف اخلاق شرعی و قانونی است برخورد می کند زیرا اولین ویژگی نیروی انتظامی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

نظر شما