بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کمک خیرین به دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۵:۵۶
کد خبر: ۴۶۶۶۵۰
بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کمک خیرین به دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس
به همت کارشناسی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس بیش از 4000 جلد دفتر و برخی اقلام از جمله لوازم التحریر به ارزش ریالی بیش از 100 میلیون ریال ، که به همت خیرین محترم تهیه شده بود در بین دانش آموزان بی بضاعت در مناطق کمتربرخوردار توزیع گردید .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، اسپید کارشناس انجمن اولیاء و مربیان این ناحیه آموزشی ضمن اعلام این خبر به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و گفت : در راه کمک به دانش آموزان بی بضاعت تمام تلاش و همت خود را بکار می گیریم و در این راه دست خیرین را به گرمی می فشاریم  و از آنان دعوت می کنیم دراین امر خیر که به نوعی باقیات صالحات است با آموزش و پرورش همکاری بفرمایند .

وی در ادامه یادآور شد همچنین به همت خیرین عزیز و بزرگوار، بیش از 120 پکیج کمک تحصیلی در بین دانش آموزان بی بضاعت و بیماران سرطانی توزیع گردید و در خصوص بیمه و کتاب دانش آموزان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است .

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه خیرین و مجمع خیریین اداره کل نوسازی و که در این امر یاریگر آموزش  پرورش بوده است گفت : مدیران محترم مدارس هرچه سریع تر نسبت به معرفی دانش آموزان نیازمند و بیربضاعت به واحد کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس اقدام نمایند تا جهت رسیدگی به این عزیزان اقدام عاجل صورت پذیرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز