تقدیر شهردار بندرعباس از عوامل پلیس راهور

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۵:۲۱
کد خبر: ۴۶۷۲۱۱
شهردار بندرعباس همزمان با هفته گرامیداشت ناجا، از رییس و کارکنان پلیس راهور استان هرمزگان تقدیر کرد و از افزایش سطح تعاملات میان این دو دستگاه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در مراسم تقدیر از رییس و کارکنان پلیس راهور استان هرمزگان اظهار کرد: میان شهرداری بندرعباس با بخش‌های مختلف پلیس همکاری و تعامل بسیار خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همکاری بین‌ دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر برای مردم، یکی از ضروریات است، ادامه داد: تعامل میان شهرداری و پلیس راهور، یکی از مواردی است که مستقیم با مردم سر و کار داشته و در بندرعباس نیز سطح این تعاملات بسیار قابل قبول و قابل ملاحظه است.

شهردار بندرعباس ضمن تاکید بر آمادگی لازم جهت تعامل هرچه بیشتر با مجموعه ناجا، گفت: اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی، فرهنگی و آموزشی با مشارکت شهرداری بندرعباس و پلیس راهور در حال انجام است که آثار مثبت آن در شهر قابل مشاهده است.

امینی‌زاده همچنین عنوان کرد: در بحث‌های فرهنگی، اقداماتی مانند آموزش‌های مشترک و در مسئله ساماندهی مسافربرهای شخصی با مشارکت این دو نهاد انجام می‌شود.

سرهنگ سلیمی، رییس پلیس راهور استان هرمزگان نیز در ادامه این نشست ضمن تقدیر از اقدامات شاخص شهرداری بندرعباس در حوزه حمل و نقل و ترافیک، اظهار کرد: فعالیت‌های مختلفی مانند ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح توسط شهرداری بندرعباس در حال انجام است که می‌توان از این پروژه‌ها به عنوان عوامل کاهش ترافیک شهر یاد کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، اجرای پروژه اتوبوس پرسرعت شهری، بازگشایی معابر جدید و سایر پروژه‌های بزرگ حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس، نقش اساسی در ساماندهی حمل و نقل درون‌شهری بندرعباس دارد.

رییس پلیس راهور استان هرمزگان ادامه داد: سال گذشته در حوزه راهنمایی و رانندگی، استان هرمزگان بسیار خوش درخشید و موفق شد به همت و تلاش بخش‌های مختلف، رتبه چهارم کشوری را بدست بیاورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز