مشارکت فعال شرکت پالایش نفت بندرعباس در دومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران

۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۱:۲۷
کد خبر: ۴۶۷۸۰۸
مشارکت فعال شرکت پالایش نفت بندرعباس در دومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران
شرکت پالایش نفت بندرعباس برای دومین سال پیاپی، امسال نیز در فرآیند جایزه ملی مدیریت انرژی ایران حضور دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در نخستین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران که در سال گذشته با محوریت سازمان مدیریت صنعتی ایران وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حمایت برخی وزارتخانه ها، ارگانها و نهادهای مرتبط نظیر وزارت نفت، وزارت نیرو، وزارت صنعت معدن و تجارت، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به انجام رسید شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان تنها پالایشگاه نفت حاضر در مرحله نهایی، موفق به اخذ رتبه سوم و تندیس برنز گردید.

بر اساس این گزارش در دوره قبلی جایزه ملی مدیریت انرژی ایران، مدیر انرژی شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز از میان مدیران انرژی حاضر در این فرآیند، رتبه برتر را ازآن خود کرد.

مدیر عملیات شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به تجربه موفق حضور در دوره نخست گفت: با توجه به برخورداری شرکت پالایش نفت بندرعباس از سابقه طولانی در موضوع بهینه سازی مصرف انرژی و تجربه طراحی و اجرای پروژه های مهم مرتبط با بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش ضایعات، در دومین دوره این طرح ملی نیز در دوبخش سیستم مدیریت انرژی و همچنین پروژه های بهینه سازی انرژی حضور خواهد داشت.

به گفته مهندس رمضانپور در دومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران، شرکت پالایش نفت بندرعباس پس از ارائه اطلاعات لازم و تکمیل فرآیند ثبت نام اولیه، به عنوان یکی از شرکتهای راه یافته به مرحله دوم، مجوز انجام بازدید میدانی از سوی تیم ارزیابی جایزه ملی مدیریت انرژی را اخذ کرد و در هفته دوم مهرماه سالجاری به مدت سه روز میزبان تیم ارزیابی اعزامی از سوی دبیرخانه جایزه بود.

وی افزود: در مدت زمان حضور تیم ارزیابی در پالایشگاه، سیستم مدیریت انرژی و همچنین پروژه مبتکرانه افزایش ظرفیت پالایش به میزان 30 هزار بشکه در روز به عنوان نماینده پالایشگاه در بخش پروژه های بهینه سازی انرژی، مورد بازدید و ارزیابی آنها قرار گرفت.

مدیر عملیات شرکت پالایش نفت بندرعباس اظهار امیدواری کرد: با توجه به نتایج اولیه ارزیابی تیم مذکور و با عنایت به تلاش و همت مدیریت ارشد و کارکنان سخت کوش و متعهد شرکت، امیدواریم در امسال نیز به رتبه ای درخور و شایسته نام شرکت پالایش نفت بندرعباس در این همایش بزرگ ملی نائل گردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز