اخلاقی پور:

ورزش جامعه معلولین هرمزگان نیاز به حمایت بیشتر دارد

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۶:۰۶
کد خبر: ۴۶۸۸۷۷
ورزش جامعه معلولین هرمزگان نیاز به حمایت بیشتر دارد
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان ضمن ابراز تبریک برای موفقیت های درخشان کسب شده توسط کاروان ورزشی نابینایان هرمزگان در مسابقات کشوری، گفت: ورزش جامعه معلولین هرمزگان نیاز به حمایت بیشتر دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر منصور اخلاقی پور درخشش کاروان ورزشی آقایان و بانوان نابینای استان هرمزگان برای اولین بار در رقابت‌های کشوری در مشهد مقدس را تبریک گفت.

وی اضافه کرد: فعالیت و موفقیت های ورزشی در یک جامعه نشانه پویایی، نشاط و روحیه سلامتی در آن جامعه است که کاروان ورزشی نابینایان هرمزگان با کسب یک مدال طلا و دو نقره ثابت کردند که این روحیه در هرمزگان و در جامعه معلولین استان وجود دارد.

وی گفت: ورزش معلولین هرمزگان در رشته‌های مختلف در استان فعالیت می کند که امید است با حمایت های بیشتر مسئولین و خیرین شاهد ارتقا امکانات ورزشی و سطح ورزشکاران در این زمینه باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان بیان کرد: اعزام این کاروان به مسابقات کشوری با حمایت های استانی صورت گرفت اما برای اعزام تیم به مسابقات آسیایی نیاز به برنامه ریزی، حمایت و همراهی بیشتری وجود دارد.

دبیر هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان هرمزگان نیز در ادامه به مؤفقیت تیم گلبال نابینایان استان در رقابت‌های چهار4 جانبه استان فارس در شهرستان جهرم اشاره و عنوان کرد: تیم گلبال نابینایان استان هرمزگان در رقابت‌های چهارجانبه استان فارس که با حضور تیم‌های کهکلیویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان و جهرم برگزار شد موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی این رقابت‌ها شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان به طور مداوم در جهت اعزام ورزشکاران به رقابت‌های مختلف کشوری اقدام می‌کند که در این رابطه اداره کل امور اجتماعی استانداری هرمزگان و خیرین نیکوکار، یاری رسان این هیات بوده اند.

نظر شما