مراسم نصب سنگ مزار هنرمند فقید اصغر نیک در هرمز

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۷:۳۶
کد خبر: ۴۶۹۴۸۸
مراسم نصب سنگ مزار هنرمند فقید اصغر نیک در هرمز
در ایام سوگواری سالار شهیدان با حضور اصحاب فرهنگ و هنر ،گروهای نمایشی و عزادارن حسینی، سنگ مزار هنرمند فقید اصغر نیک نصب شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، قرائت زیارت عاشورا، زنجیر زنی،چاوش خوانی و.. از برنامه های این مراسم باشکوه بود که توسط هنرمندان و هیات های عزاداری انجام پذیرفت .

گفتنی است : مرحوم اصغر نیک سرپرست و کارگردان گروه هنری سیمرغ ،عصر عاشورای سال گذشته در حین اجرای نمایش عاشورایی بر اثر عارضه قلبی و پس از رجوع به مرکز درمانی جزیره هرمز و اقدامات لازم موثر واقع نشد و زنده یاد اصغر نیک  دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم نیک از هنرمندان با سابقه و فعال جزیره هرمز بود که علیرغم منع اکید پزشکان از فعالیت نمایش و هیجان زیاد با عشق به اباعبدالله هر سال اقدام به تشکیل گروه زنجیر زنی و کاروان اسرا و اجرای نمایش عاشورایی می کرد که در حین نمایش عاشورایی جان به جان آفرین تسلیم کرد .

مهدی سلامتی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمز با بیان اینکه با دستور مساعد وزیر محترم ارشاد دکتر جنتی مراحل برقراری حقوق مستمری خانواده مرحوم درحال اقدام است گفت : امیدواریم با حمایت صندوق اعتباری هنر این امر در نزدیکترین زمان تحقق یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز