مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خبر داد:

پرداخت ماهانه ۳۱ میلیارد تومان تعهدات بلند مدت به مستمری بگیران

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۹:۲۷
کد خبر: ۴۶۹۹۵۷
پرداخت ماهانه ۳۱ میلیارد تومان تعهدات بلند مدت به مستمری بگیران
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از پرداخت 187 میلیارد تومان به مستمری بگیران در قالب تعهدات بلند مدت به جامعه 67هزار نفری مستمری بگیران این استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، "سید فاضل حیدری بلوکی" ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس تجزیه و تحلیل های آماری به طور میانگین ماهانه بالغ بر 31 میلیارد تومان برای تحقق تعهدات بلند مدت شامل مستمری بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان طی سال جاری هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری، پرداخت مبلغی بالغ بر 8 میلیارد و 500 هزار تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران در بخش تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران صورت گرفت.

حیدری بلوکی خاطرنشان کرد: تعداد 6 کانون بازنشستگی در استان هرمزگان فعالیت دارند که در شهرهای بندرعباس، بندر لنگه، رودان، میناب، پارسیان و بندر جاسک مستقر هستند.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، در سال گذشته تعداد 197 نفر مستمری بگیر جهت دریافت وام 20 میلیون ریالی به بانک رفاه معرفی شدند که در مجموع قریب به 4میلیارد ریال تسهیلات برای این افراد را شامل می شد.

وی ضمن اشاره به استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای خدمات رسانی به جامعه مستمری بگیران و بازنشستگان هرمزگان گفت: علاوه بر اطلاع رسانی پیامکی به جامعه تحت پوشش، امکان اخذ فیش حقوقی و احکام افزایش آن از سایت www.hormozgan.tamin.ir بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد به شعب تامین اجتماعی فراهم شده است.

این مقام مسئول در پایان ضمن بیان این مطلب که حدود 67هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی در استان هرمزگان هستند، یادآور شد: این سازمان بیمه گر اجتماعی با 448 نفر نیروی انسانی، در 16 شعبه اصلی، 8 شعبه اقماری فعال و دو کارگزاری در شهر بندرعباس در حال خدمت رسانی به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران هرمزگانی می باشد.

نظر شما