مراسم تودیع و معارفه رییس بزرگترین ناحیه آموزشی و پرورشی کشور

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۶۹۹۸۹
مراسم تودیع و معارفه رییس بزرگترین ناحیه آموزشی و پرورشی کشور
مراسم تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در محل نمازخانه این اداره با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان هرمزگان و همکاران اداری و آموزشی این ناحیه آموزشی برگزار گردید .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی و بی شائبه محمد قویدل در دوران مدیریت قبلی ، گفت:  مهمترین ظرفیت ما در آموزش و پرورش نیروی انسانی است.

معاون پرورشی و فرهنگی هرمزگان افزود : اصل تغییر مدیریت درنظام اداری یک اصل پذیرفته شده ولازمه پیشرفت برنامه ها است ،  لذا پیشرفت وارتقا فعالیتها باید سر لوحه ی کار  مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس قرار گیرد .

مهرانی در ادامه ی سخنان خود تصریح کرد: با توجه به اینکه ناحیه یک بندرعباس بزرگترین ناحیه آموزشی و پرورشی کشور است ، انتظار جامعه هم ازاین ناحیه به مراتب بالاتربوده و باید کوشید با استعانت از خداوند منان از تمامی ظرفیت های آن خصوصا ظرفیت نیروی متخصص انسانی که مدیران ومعلمین خدوم ، دلسوز و با تجربه که درکنارمان هستند ، حداکثر استفاده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ضمن آرزوی موفقیت برای محمد قویدل رییس پیشین، چند توصیه کاربردی برای کارایی بهتر مجموعه به اصغر بهرامی ارائه کردند که از جمله ی آنها می توان به  صداقت و یگانگی در گفتار و کردار، توجه به سیاست ها و برنامه های اصولی دولت و اسناد بالا دستی بویژه سند تحول بنیادین و توجه به همه ی ابعاد تربیت ، استفاده ازفرصتهای آغازسال تحصیلی ، وبهره گیری ازتوان همه همکاران ، دانش آموزان و اولیا محترم و ظرفیتهای برون سازمانی اشاره کرد.

در ادامه این مراسم مدیر سابق ناحیه یک به ارائه گزارشی مختصر از افتخارات ناحیه یک آموزش و پرورش در سالهای گذشته و اخیر اشاره نمود و از پشتیبانی ها و حمایت های بی دریغ مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تقدیر و تشکر نمود و برای مدیر جدید ناحیه یک آرزوی توفیق نمود .

اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس نیز در ادامه این جلسه با تقدیر از زحمات محمدقویدل ،رئیس سابق آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: براساس سیاست های کلی وزارت آموزش و پرورش حرکت خواهیم کرد.

اصغر بهرامی افزود: با همکاری ، همدلی و تعامل همه جانبه همه همکاران امید است که بتوانیم چرخ آموزش و پرورش را بهتر از گذشته به گردش در آوریم و برنامه ها را قوی تر و منسجم تر اجرا نمائیم.

 در ادامه این مراسم با اهدای لوح یادبود و سپاس ، مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس تجلیل شد و اصغر بهرامی سعادت آبادی طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به عنوان سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس منصوب گردید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز