کشف ۷ میلیاردی کالای قاچاق در بستک

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۶:۰۷
کد خبر: ۴۷۰۶۷۰
کشف ۷ میلیاردی کالای قاچاق در بستک
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع سیگار و البسه قاچاق به ارزش هفت میلیارد و 901 میلیون ریال در شهرستان " بستک" خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سردار "عزیزاله ملکی"  گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی خودروی حامل کالای قاچاق قصد دارند از مسیرخاکی محور" لاورمیستان" شهرستان بستک به سمت شهرستان لامرد استان فارس حرکت کنند،پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی و کنترل محور مذکور ، سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در مسیرهای خاکی شناسایی و با علایم هشدا دهنده دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودروها بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند و پس از طی مسافتی طولانی در یک عملیات ضربتی دو دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق توقیف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروها هشت میلیون و 396 هزار نخ سیگار ، 16 هزار و 287 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف و سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده حدود هفت میلیارد و 901 میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با 110 ، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز