حضور بندر شهید رجایی در بزرگترین رویداد صنایع دریایی خاورمیانه/ بازدید مدیرکل بنادر هرمزگان از هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۸:۵۴
کد خبر: ۴۷۱۴۳۳
حضور بندر شهید رجایی در بزرگترین رویداد صنایع دریایی خاورمیانه/ بازدید مدیرکل بنادر هرمزگان از هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی
منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش که به عنوان بزرگترین رخداد صنایع دریایی خاورمیانه محسوب می شود، حضور پررنگی دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در آیین گشایش این نمایشگاه که شامگاه سه شنبه ۲۷ مهرماه برگزار شد، امیر دریابان "شمخانی" دبیر و نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی، "سعیدنژاد" معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، امیر دریادار "سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ "حاتمی" قائم مقام وزیر دفاع، "مونسان"  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی دیگر از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

این نمایشگاه با حضور ۲۶۰ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی در فضایی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش از شب گذشته کار خود را آغاز کرده و به مدت چهار روز تا شامگاه جمعه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

نمایندگان کشورهای هلند، ایتالیا، روسیه، استونی، رومانی، آلمان، اسپانیا، انگلیس، نروژ، سوئد، کرواسی، یونان، صربستان، پرتغال، آذربایجان، هند، امارات، ترکیه، چین، سنگاپور، فرانسه، کره جنوبی و اوکراین در این رخداد مهم حضور دارند.

   بنادر و کشتیرانی، تعمیر و ساخت انواع شناور، صنایع ساحلی و فراساحلی، ساخت اسکله، تجهیزات دریایی و بندری، صنایع دفاعی و نظامی، خطوط کشتیرانی، رده بندی شناور دریایی، ناوبری دریایی، تجهیزات بندرگاهی، بازرسی، بیمه، موسسات تحقیقاتی و آموزشی از جمله بخش ها و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

ویژگی های عمده و شاخص هشتمین نمایشگاه صنایع دریایی، حضور شرکت های معتبر و توانمند خارجی با رویکرد سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی اعلام شده است.

غرفه سازمان بنادر و دریانوردی در بخش اصلی سالن یک مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش جانمایی شده و در پیشانی آن غرفه بندر شهید رجایی به عنوان دروازه طلایی حمل و نقل دریایی ایران قرار دارد.

 گفتنی است، غرفه بندر شهید رجایی همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ شب پذیرای سرمایه گذاران و عموم مردم به ویژه علاقه مندان به صنعت حمل و نقل دریایی است.

بر اساس این گزارش، در نخستین شامگاه برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی، "ابراهیم ایدنی" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با حضور در غرفه بندر شهید رجایی و چند غرفه دیگر، با فعالین صنایع دریایی داخلی و بین المللی از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

شایان ذکر است، ترسیم بزرگترین نقاشی دریایی، بازدید از مزرعه پرورش ماهی در قفس، بازدید از شناورها و طرح توسعه بندر و کارخانه کشتی سازی کیش و گشت دریایی، غرفه شهدای غواص و غرفه بومیان کیش از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز