دکتر جادری در نشست بررسی پروژه های عمران شهری بندرعباس:

اجرای همزمان چندین پروژه تقاطع غیرهم سطح از مهمترین اقدامات شهرداری بندرعباس است

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۰:۲۵
کد خبر: ۴۷۲۵۳۶
اجرای همزمان چندین پروژه تقاطع غیرهم سطح از مهمترین اقدامات شهرداری بندرعباس است
استاندار هرمزگان گفت: اجرای همزمان چند پروژه تقاطع غیرهم سطح با اعتبار قابل توجه، یکی از مهمترین اقدامات شهرداری بندرعباس در حوزه عمرانی است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشستی که به منظور بررسی پروژه های عمران شهری بندرعباس با حضور مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: در بخش های مختلف شهر بندرعباس شاهد اجرای پروژه های عمرانی و خدمات متعددی هستیم.

وی افزود: همواره در جلسات و برنامه های مختلف اعلام کرده ام که شهرداری بندرعباس عملکرد رضایت بخشی را دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای همزمان چند پروژه تقاطع غیرهم سطح با اعتبار قابل توجه، یکی از مهمترین اقدامات شهرداری بندرعباس در حوزه عمرانی است که بر اساس گزارش های عنوان شده، تا پایان سال بخشی از آنها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مقام مسئول همچنین از اجرای گسترده طرح بهسازی پیاده روها به عنوان یک حرکت جدی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم روند فعالیت های شهرداری بندرعباس به قوت خود باقی بماند و محدودیت ها برای افزایش سطح خدمات، رفع شود.

شهردار بندرعباس نیز در ادامه این نشست گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد افتتاح چند پروژه بزرگ و تأثیرگذار در شهر بندرعباس خواهیم بود.

عباس امینی زاده با تأکید بر اینکه عزم جدی برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان فهیم بندرعباسی در مجموعه شهرداری مشهود است، افزود: این مسئله را می توان در اجرای پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی مشاهده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز