قشم میزبان اردوی تیم ملی کاراته کشور/کاراته کاهای تیم ملی برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده می شوند

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۸:۳۷
کد خبر: ۴۷۲۵۸۲
قشم میزبان اردوی تیم ملی کاراته کشور/کاراته کاهای تیم ملی برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده می شوند
ملی پوشان کاراته امید پسران کشورمان شب گذشته برای برپایی اردو آمادگی رقابت های قهرمانی آسیا وارد جزیره قشم شدند.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سرمربی تیم ملی کاراته ایران به همراه اعضای تیم ملی امید کاراته شب گذشته با استقبال هیئت کاراته و جمعی از مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم از طریق فرودگاه بین المللی این جزیره با هدف برگزاری اردو وارد این منطقه شدند.

به گفته شیهان محمد بهرامی، اعضای تیم ملی کاراته امید پسران با هدف برپایی ششمین مرحله اردوی تیم ملی، تمرینات آمادگی خود را صبح امروز در منطقه آزاد قشم آغاز کرده اند.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران افزود: کاراته کاهای ملی پوش به دعوت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات کاراته این سازمان و با توجه به سابقه این سازمان در میزبانی اردوهای تیم های ملی کشورمان به جزیره قشم سفر کرده تا در شرایط مناسب آب و هوایی جزیره قشم خودشان را برای رقابت های قهرمانی آسیا در اندونزی آماده کنند.

وی گفت: این مرحله از اردوی تیم ملی کاراته امید پسران از امروز تا 8 آبان با برگزاری تمرین ها در دونوبت صبح و عصر ادامه خواهد داشت که 8 برنامه تمرین کاراته و 4 برنامه بدنسازی و 2  نوبت استراحت در دستور تمرین کاراته کاهای ملی پوش کشورمان قرار دارد.

 

بهرامی با اشاره به 8 مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید پسران برای رقابت های آسیایی افزود: در حال حاضر ششمین اردوی تیم ملی در منطقه آزاد قشم با حضور 12 بازیکن ملی پوش، یک سرمربی، 2 مربی، یک مربی بدنساز، یک مربی تغذیه و یک روانشناس در حال برگزاری است.

سرمربی تیم کاراته امید پسران کشورمان از علی مسکینی دارنده عنوان مقام سوم جهان، علی صفدریان اولین سال حضور، امیر رضا میرزایی سوم جهان و اول آسیا، مهدی رحیمی نژاد اولین سال حضور، رضا عنایتی مقام اول نوجوانان جهان، علیرضا شیرصفت، آرش علی نژاد دارای برنز آسیا، میلاد بهمنی، خوش کلام، اردلان گیلانپور سوم آسیا و مهدی قراری زاده دارای مقام سوم جهان و سوم آسیا نام برد.

وی در خصوص برپایی اردوی تیم ملی کاراته امید در قشم گفت: با توجه به استقبال گرم مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین کاراته کاهای جزیره و مردم خونگرم این منطقه انتظار اردوی بسیار خوبی را داریم.

شیهان بهرامی افزود: مردم عزیز جزیره قشم می توانند برای تماشا و تشویق بازیکنان در تمرینات ملی پوشان که در سالن ورزشی شهرک الهیه برگزار می شود شرکت کنند.

وی در پایان از زحمات بی دریغ حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و مسولات هیات کاراته قشم (حق گویان و سمیه شهبازیان) و همچنین  موسوی رییس ورزش معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم و همه دست اندرکارانی که شبانه روز برای برپایی این اردو تلاش نموده اند تقدیر نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز