برگزاری پنجمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و... در سال ۱۳۹۵

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۷۳۰۸۹
برگزاری پنجمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و... در سال ۱۳۹۵
پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان در بخش های دولتی وخصوصی و آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، تیمور شیخ آبادی رییس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر گفت: پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه ای سال 1395 در بخش های دولتی وخصوصی و آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... برگزار شد.

روز پنج شنبه و جمعه مورخ 29 و 30 مهر ماه برگزار شد. شیخ آبادی بیان کرد: 1227 نفردر آزمونهای کتبی هماهنگ مراکز دولتی و آموزشگاههای آزاد و نیز 365 نفر در آزمون تفاهمنامه صنعت ساختمان و صنایع دستی شرکت کردند. وی ادامه داد: آزمون سنجش مهارت در حوزه های هماهنگ بخش دولتی و آموزشگاههای آزاد در 76 حرفه ، صنعت ساختمان در 14 حرفه و شرکت 311نفر ، در حوزه صنایع دستی، فرش و نان و ... 54 نفر در 9 رشته برگزار شد.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و...)که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی،کارت ورود به جلسه خود رادریافت نمایند. وی تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

نظر شما