شرور حرفه ای در جاسک خلع سلاح شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۷۳۰۹۱
شرور حرفه ای در جاسک خلع سلاح شد
فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور مسلحی که به اتهام تهدید به قتل، تیراندازی به خودروها و ... تحت تعقیب بود در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سردار "عزیزاله ملکی "گفت : در پی وقوع چند فقره راهبندی به قصدسرقت موتورسیکلت و تیراندازی منجر به جرح دو نفر در جاده جاسک به بشاگرد ، تهدید به قتل افراد و تیراندازی به خودرو ها توسط چند شرور، شناسایی و دستگیری عاملان این شرارت بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس اطلاعات شهرستان جاسک با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، پنج تن از اعضای این باند معروف به گروه " لاتورسر" که در زبان بلوچی به معنی گردباد است را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ،اقدامات اعضای این باند و ایجاد رعب و وحشت در منطقه پس از هماهنگی با مقام قضائی و طرح موضوع در شورای تامین شهرستان پس از چندین روز کار اطلاعاتی ، یکی از اعضای باند به نام " احمد -م " در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار ملکی تصریح کرد: در بازجویی های اولیه، این شرور به سرقت شتر اهالی روستای کلمبری و اخاذی از مردم با کمک همدستانش با اسلحه اعتراف کرد که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد:ما با هرگونه عاملی که بخواهد نظم و امنیت مردم بویژه در شهرهای مرزی که دارای تعدد دینی و تفاوت های فرهنگی هستند را به مخاطره بیندازد با تمام قوت و قدرت مقابله می کنیم و به هیچ فرد و گروهی اجازه نمی دهیم در امنیت عمومی شهروندان مداخله کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز