با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان؛

پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۳۷۹۰
پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت
در نشستی با حضور معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان، شهردار و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس پروژه‌های عمران شهری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، عباس شیرخالو در نشستی که با حضور مدیران شهرداری بندرعباس به منظور بررسی پروژه‌های عمران شهری برگزار شد اظهار کرد: مجموعه شهرداری بندرعباس طی سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی را انجام داده که این خدمات میزان رضایتمندی شهروندان را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه متوازن یکی از اهداف اجرایی شهرداری بندرعباس است، افزود: با وجود همه محدودیت‌های مالی و بودجه‌ای، شهرداری بندرعباس توانسته فعالیت‌های مطلوبی را ارایه کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمده‌ای در حوزه عمرانی از حدود یکی دو سال قبل در شهر بندرعباس آغاز شده که اتمام آنها ضروری است، زیرا بسیاری از مشکلات ترافیکی و خدماتی شهر را مرتفع می‌کند.

شیرخانلو ضمن اشاره به اجرای همزمان چند تقاطع غیرهم‌سطح، با تقدیر از مدیران شهرداری بندرعباس گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بخشی از این پروژه‌های بزرگ مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

شهردار بندرعباس نیز در ادامه این دیدار گفت: چالش‌های مالی در کشور یکی از مواردی است که دستگاه‌های اجرایی طی سال‌های اخیر با آن روبرو بوده‌اند، با این وجود شهرداری بندرعباس پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی زیادی را به سرانجام رسانده است.

عباس امینی‌زاده با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بودجه سال گذشته و سال جاری شهرداری بندرعباس به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است، افزود: تقاطع‌های غیرهم‌سطح، پیاده‌روسازی، آبشیرین‌کن، بوستان‌های متعدد، بازگشایی معابر جدید و غیره، از مهمترین پروژه‌های در حال انجام است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهره‌برداری بخشی از این پروژه‌ها، تصریح کرد: در نظر داریم حداقل دو مورد از تقاطع‌های غیرهم‌سطح را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار بندرعباس از اجرای طرح پیاده‌روسازی به عنوان یک نیاز اساسی و مغفول مانده یاد کرد و ادامه داد: شهرداری بندرعباس با راه‌اندازی نهضت پیاده‌روسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی به دنبال افزایش رضایتمندی شهروندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز