ما را نقد کنید/آب، راه، اشتغال سه اولویت مهم سازمان منطقه آزاد قشم / اهمیت ارایه اطلاعات شفاف به مردم

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۷:۲۴:۵۱
کد خبر: ۴۷۴۱۶۴
ما را نقد کنید/آب، راه، اشتغال سه اولویت مهم سازمان منطقه آزاد قشم / اهمیت ارایه اطلاعات شفاف به مردم
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مردم باید ما را نقد کنند و بدنه سازمان هم موظف است با تمام توان به سوالات و شبهات مطرح شده پاسخگو باشد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، حمید رضا مومنی در جلسه شورای اداری این سازمان که برای نخستین بار با حضور امام جمعه شهرستان قشم با هدف بررسی عملکرد ۶ ماهه این سازمان برگزار شد، افزود: نقدهای منصفانه موجب توجه مسئولان به مسایل و مشکلات و ارایه خدمات بهتر می شود.

وی با استقبال از حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم درجلسه مسئولان سازمان ادامه داد: اطمینان دارم با حضور مدیران ارشد شهرستان در جلسات مدیریتی سازمان منطقه آزاد قشم همدلی دولت و مردم دوچندان خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، آب، راه و اشتغال را سه اولویت مهم این سازمان برشمرد و گفت: مردم قشم در کنار برنامه های توسعه ای، می بایست از امکانات و زیرساختهای مناسب زندگی شامل آب شرب سالم، راه مناسب و اشتغال بهره مند باشند.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ ترکیب توزیع اعتبارات جاری و عمرانی سازمان، اظهار کرد: هدف ما رسیدن به هزینه کردن ۸۵٪ از سرجمع درآمدهای سازمان برای مردم می باشد.
مومنی در ادامه گفت: سیاست ما در منطقه آزاد قشم حول سه مولفه کار سالم، کار با قدرت و کار شفاف برنامه ریزی شده است.
وی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم خواست که شفاف سازی امور و اطلاعات و کارها را جدی بگیرند و خاطرنشان کرد:  اجازه دهید مردم همه اطلاعات غیرمحرمانه سازمان را دراختیار داشته باشند.
املاک و مستقلات سازمان موظف است تمامی زمین هایی که در زمینه فروش آن تصمیم گیری شده است را در سایت سازمان منعکس کند تا مردم در جریان تمامی فعالیت ها و ماموریت ها قرار گیرند نیز از دیگر توصیه های حمیدرضا مومنی در این نشست بود.
بنا به این گزارش امام جمعه شهرستان قشم هم با تقدیر از دعوت برای حضور در این نشست، گفت: در سالهایی که در این جزیره حضور داشته ام جلسه ای را با این کیفیت ندیده ام و اینکه تمامی معاونین و مدیران و مشاورین عملکرد خود را نقد کنند تا منتج به منفعت مردم گردد کار ارزشمندی است. 
در این جلسه مدیرکل برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد قشم نیز گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۵ سازمان را ارایه کرد و معاونین و مدیران سازمان پاسخگوی سوالات مدیرعامل سازمان بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز