مدیر کل انتقال خون هرمزگان :

مدیر کل انتقال خون هرمزگان با اهدای خون به بیماران نیازمند به زندگی آنان گرما بخشید

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۸:۰۴:۲۶
کد خبر: ۴۷۵۲۷۱
مدیر کل انتقال خون هرمزگان با اهدای خون به بیماران نیازمند به زندگی آنان گرما بخشید
زکات یعنی بخشش و شکرانه آنچه که خداوند مهربان به نیکویی در اختیار ما قرار داده است، بنابراین اهدای خون نیز بخشی از زکات سلامتی‌ست.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان دکتر ایمان زارعی مدیرکل انتقال خون از مردم استان درخواست کرد نیازمندان به خون را فراموش نکنند وبا اهدای خون از آنها حمایت کنند .

دکتر ایمان زارعی گفت: شهروندان هرمزگانی می توانند با اهدای خون زکات سلامتی خود را به بیماران پرداخت کنند و به زندگی همنوع خود امید بخشند.

وی افزود : زکات یعنی بخشش و شکرانه آنچه که خداوند مهربان به نیکویی در اختیار ما قرار داده است، بنابراین اهدای خون نیز بخشی از زکات سلامتی‌ست.

وی گفت : در7ماه نخست امسال 39هزارو 680 نفر اهداکننده خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه که از این تعداد 33 هزار و 384 نفر موفق به اهدای خون شدند. دکتر زارعی اهدای خون را مشارکت در ثوابی عظیم و زکات سلامت دانست و افزود: در زمان تغییرات فصل و شیوع بیماری‌های فصلی استقبال کمتری از اهدای خون می‌شود، در حالی که نیاز بیمارستان‌ها به خون به زمان خاصی محدود نمی‌شود.

دکتر زارعی با اشاره به اهمیت حفظ ذخایر خونی تأکید کرد که شرایطی همچون فصل سرما، گرما نباید مانع اهدای خون هموطنان شود.چرا که نیاز به خون همیشگی است .

وی ضمن تقدیر از اهداکنندگانی که با اهدای مستمر خون باعث نجات جان همنوعان خود میشوند افزود باید دستهای پرمهر ایثارگرانی را که با اهدای خون خود در مسیر کلام حق که فرمود "من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا "، گام استواری برداشته اند را بوسه باران کنیم و خدا قوتی از جان نثارشان کنیم .

وی از تمامی افراد دارای شرایط اهدای خون سن 18تا 60سال ووزن بالاتر از 50کیلوگرم خواست با همراه داشتن کارت ملی ومراجعه به پایگاههای انتقال خون در بندرعباس ،بندرلنگه ،میناب وقشم جهت اهدای خون نسبت به این امر اقدام کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز