توقیف محموله ۵۰ میلیاردی جک های برقی قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۷:۵۸:۳۹
کد خبر: ۴۷۵۸۲۳
توقیف محموله ۵۰ میلیاردی جک های برقی قاچاق در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف سه هزار و 496 دستگاه جک برقی به ارزش 50 میلیارد ریال طی یک عملیات پلیسی در شهرستان " حاجی آباد " خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سردار"عزیزاله ملکی" گفت:  در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران پلیس  آگاهی شهرستان " حاجی آباد " با استفاده از شیوه های پلیسی یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را در  محور بندرعباس -سیرجان شناسایی و دستور ایست دادند.

 وی با اشاره به اینکه در پی فرمان پلیس، راننده این خودرو بدون اعتنا به هشدار ماموران اقدام به فرار کرد، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز در یکی از محورهای فرعی شهرستان موفق به توقف خودرو مورد نظر شدند.

 فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: پس از بررسی مدارک گمرکی مشخص شد ، مدارک با نوع کالا و کامیون هیچ گونه مطابقتی ندارد. 

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو تصریح کرد: در بازرسی دقیق از این کامیون ، سه هزار و 469 دستگاه انواع جک برقی از نوع محرک کرکره ای درب اتوماتیک به ارزش 50 میلیارد ریال کشف شد.

به گفته سردار ملکی مجموع کالاهای قاچاق کشف شده طی هفته گذشته در سطح استان 91 میلیارد ریال برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز ، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس، بحث مقابله با پدیده قاچاق است که به صورت مستمر و منظم در سراسر استان اجرا می شود که  بحمداله با تلاش شبانه روزی ماموران کشفیات خوبی از ابتدای سال تا کنون صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز