نشست هم اندیشی مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۰:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۸۲۹
در راستای طرح ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی جلسه هماهنگی مدیران صنعت آب و برق هرمزگان و مدیرکل محترم بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو در سالن جلسات شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ در راستای طرح ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی جلسه هماهنگی مدیران صنعت آب و برق هرمزگان و مدیرکل محترم بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو در سالن جلسات شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان برگزار گردید.

آقای حجازی مدیر کل محترم بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو، با اشاره به اهداف و سیاست های وزارت نیرو در ارائه خدمات به مردم گفت: با اعتقاد به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، سیاست وزارت نیرو با تأکید بر ضرورت تعامل دستگاه های اجرایی با ذی نفعان و دستگاه های نظارتی، همچنین عوامل پیشگیرانه نقش مؤثری در کاهش تخلفات و ایجاد زمینه حفظ حقوق مردم است.

وی اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های لازم در شفاف سازی و اطلاع رسانی به مردم و ارائه خدمات مناسب موجب جلب اعتماد عمومی شهروندان به عملکرد مجموعه وزارت نیرو خواهد شد.  

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد با اظهار امیدواری از اقدامات شرکت های تابعه وزارت نیرو گفت: ارزیابی های انجام شده در طرح شهید رجایی بیانگر پیشرو بودن وزارت نیرو در خدمت رسانی به مردم است.

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان هرمزگان، در مورد دغدغه ها و چالش های فراروی شرکت در تأمین و تولید آب مورد نیاز، جمعیت رو به رشد استان گفت: با توجه به وظایف قانونی اولویت تأمین آب شرب مردم در دستور کار شرکت است.

مهندس ملایی با اشاره به طرح تعادل بخشی و اهمیت اجرای این طرح در حفظ منابع آب استان و جلوگیری از اضافه برداشت ها اظهار امیدواری کرد با اجرای کامل طرح گامی در جهت حفظ تعادل دشت ها برداشته خواهد شد.

وی همچنین تصریح نمود: به منظور سالم سازی محیط کار دستگاه های نظارتی به عنوان رصدگران فعالیت ها و اقدامات اجرایی بازوان شرکت در اجرای بهینه فعالیت ها است.

در پایان جلسه مدیران صنعت آب و برق نقطه نظرات و راه کارهای ارتقای سلامت اداری را تبیین نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز