برگزاری دوره آموزشی مدیریت ریسک در شهرداری بندرعباس

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۶:۳۱
کد خبر: ۴۷۵۹۷۱
مدیر امور اداری و رفاهی شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی مدیریت ریسک و ارزیابی ریسک‌های بهداشتی، ایمنی و خدمات محیطی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سعید حسن سالاری در این ارتباط اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه مدیران بخش های مختلف شهرداری بندرعباس برگزار شده است.

وی افزود: شناسایی و مدیریت ریسک یکی از رویکردهای جدی است که برای تقویت و ارتقای اثربخشی سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر امور اداری و رفاهی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره، شناسایی، ارزیابی و کنترل همه خطرات مرتبط با فرایند‌ها و فعالیت‌ها است تا بتوان محیط‌ کاری ایمن و بهداشتی با حداقل اثرات زیست‌محیطی فراهم شود.

سالاری با اشاره به اینکه این دوره با تدریس کارشناس برجسته این حوزه که از کارکنان شهرداری بندرعباس است برگزار می‌شود، ادامه داد: در دوره آموزشی مدیریت ریسک کارشناسان بهداشت و امور اداری مناطق سه‌گانه، سازمان‌ها و مسئولین HSE شرکت‌های پیمانکار شهرداری بندرعباس برگزار شد.

وی بیان کرد: آموزش‌های مرتبط با مفاهیم مدیریت ریسک، انواع روش‌های ارزیابی و کنترل ریسک و ارزیابی و غیره جزو سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز